"srali muszki" - dla takiego posta warto żyć ! :)

1. Data: 2004-05-29 13:26:03

Temat: "srali muszki" - dla takiego posta warto żyć ! :)
Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyniesione z pl.sci.fizyka:

Temat trochę dziwny jak na grupę filozoficzną jednakże nie potrafiłem
(a może nie chciałem?) wymyślić lepszego bowiem wszystko zaczęło
się od muszek.
Otóż zgodnie z podziałem obowiązków jaki funkcjonuje w mojej
rodzinie obierałem jak zwykle ziemniaki na obiad podpalając sobie
śmierdziucha (papierocha łechh,,) i rozmyślając o "głupotach"
co w takich chwilach uprzyjemnia mi rutynowy obowiązek czy zajęcie;
jednakże w pewnym momencie zaintrygował mnie dość spory
ziemniak który przy obieraniu wydawał inny dźwięk niz pozostałe -
sprawiając wrażenie, że jest w środku pusty. To wrażenie okazało się
prawdą bowiem po przekrojeniu ziemniaka moim oczom ukazało się
zgnite, puste wnętrze o brunatno-śliskich ściankach wewnętrznych.
Po tych ściankach chodziły małe muszki.
Tak sobie pomyślałem, że te muszki żyły sobie spokojnie wewnątrz
tego ziemniaka i nawet nie wiedziały że istnieje inny Świat poza
tą przestrzenią w której się urodziły, bawiły, śmiały i wygłupiały
w której jadły i właśnie "srały muszki", w której przeżywały także
swoje musze dramaty i rozterki
a ja
swoją ingerencją naruszyłem ten "świat muszek" odsłaniając im
światło i Słońce. Dałem muchom światło lecz czy nie zburzyłem
w ten sposób ich świata? Przecież żyło im się dobrze według
starodawnej muszej tradycji.
I tu pytanie:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czy dawać komuś światło wbrew jego WOLI nie jest z mojej strony
nadużyciem? Załóżmy, że głupie muszki mają głupie nauki
czy ja mam prawo oświetlać im umysły aby nie doprowadziły się
same do samozagłady?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
czy muszki zrozumieją cokolwiek gdy im opowiem o Re1, punktach
podzielnych, fraktalach, CZASIE który jest własnością i różnie płynie
w różnych lokalnych i sztywnych przestrzeniach itd. itd. itd.. .. ?
czy dalej muszki będą srali??
to są wątpliwości kucharza który stracił ziemniaka a zyskał refleksję..
Edward Robak Kraków, 29 maja 2004r. \|/ re:

1. Data: 2004-05-29 16:26:33

Temat: Re: "srali muszki" - dla takiego posta warto żyć ! :)
Od: vonBraun <interfere@sp~wywal~ace.pl> szukaj wiadomości tego autora

redart w news:c9a32l$220$1@news.onet.pl
cytuje:
ksRobak
> to są wątpliwości kucharza który stracił ziemniaka a zyskał refleksję..
> Edward Robak Kraków, 29 maja 2004r. \|/ re:

Coś mi się przypomniało w ramach walki z uzależnieniami:

Tycztom w news:c63loh$7ktla$1@ID-222808.news.uni-berlin.de
do ks Robaka:

ksRobak w news:c6440a$mgc$1@news.onet.pl
> <<uderzam>>
> pierdolnij się w czachę hehe
> \|/ re:

:)

Ostatnio nie widuję tu
Robactwa - czyżby
- co nie daj boziu -
zwalczył swoje uzależnienia?

vonBraun

1. Data: 2004-05-29 17:02:37

Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <interfere@sp~wywal~ace.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio nie widuję tu
> Robactwa - czyżby
> - co nie daj boziu -
> zwalczył swoje uzależnienia?

Nie - pora roku się zmieniła i już nie pije przy ciepłym domowym
piecu (psp), tylko znów poszedł pić z inżynierami do fabryki
(pl.sci.fizyka, pl.sci.matematyka). Gdziekolwiek by się jednak
nie przenosił - zawsze ma dobrane towarzycho, z którymi pije
po drodze (perypatetycy - pl.sci.filozofia)
:)))

Gonić króliczka! było: Re: Napady gniewy przy dziecku ...
poszukuję dobrych studiów podyplomowych
INTRA w Warszawie - Wasze opinie
Psychiatra w malopolskiem
Negocjacje