stepper

11. Data: 2006-07-23 18:12:15

Temat: Re: stepper
Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ea08d6$djk$1@news.onet.pl...

> Niekompatybilna, daj sobie na luz.Ktos bedzie miał cos do powiedzenia,
> to ci powie. Zreszta Maricn juz chyba napisał, esej chcesz czy co;->?

Tak po prawdzie to się strasznie dziwię ;) "chłodnikowi" ;) zawsze poucza a
tu taki OT a on się chwali swoim steperem ;) małostkowieje i daje sobą
trollować ;))))))

--
"Wegetarianie nie jedza roslin z potrzeby, lecz z wyboru. Wlasnie
dlatego, ze brak dowodow na potrzebe jedzenia miesa."

12. Data: 2006-07-23 18:43:15

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna pisze:

> temat dotyczył STEPPERA, a Ty mi tu wyjechałaś z orbitrekiem. I wiecej nic
> sie przez ciebie nie dowiem!
> chcesz pogadac o orbitrek'u wyslij sobie post.

Przeciez wyslala, wyluzuj. Nie ma sensu mnozyc rownoleglych watkow w
przypadku rzeczy, ktore gdzies tam pobocznie wiaza sie z tematyka grupy.
I mala prosba: odpowiadaj pod, nie nad cytatem cudzej wypowiedzi. Tak
sie wygodniej czyta.

13. Data: 2006-07-23 19:41:22

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ea0fua$kjq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> przypadku rzeczy, ktore gdzies tam pobocznie wiaza sie z tematyka grupy.
> I mala prosba: odpowiadaj pod, nie nad cytatem cudzej wypowiedzi. Tak

mnie sie wygodniej czyta jak ktos pisze nad, nie trzeba przewijac i
przewijac... zreszta... widac, ze wszyscy tu na ostrej diecie bo jacys tacy
pobudzeni ;)))

__
pozdrawiam,
kompletnie niekompatybilna

14. Data: 2006-07-23 21:07:16

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> Tak po prawdzie to się strasznie dziwię ;) "chłodnikowi" ;) zawsze poucza a
> tu taki OT a on się chwali swoim steperem ;) małostkowieje i daje sobą
> trollować ;))))))

Jaki OT, dieta plus cwiczenia dopiero przynosza efekt;-)jak najbardziej
zwiazane z tematyka grupy

--

Gosia

15. Data: 2006-07-23 22:40:50

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

To, ze masz problemy z rozumieniem znaczenia takich wyrazen, jak
"zawsze" czy "chwalic sie", specjalnie mnie nie dziwi - piszesz wiecej,
niz czytasz - ale tym "daje soba trollowac" to normalnie przebiles
podloge swojej intelektualnej sutereny, jesli to w ogole mozliwe w twoim
zalosnym przypadku, Slawku.

16. Data: 2006-07-23 23:33:32

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ea0jct$dld$1@news.onet.pl, *niekompatybilna* wrote:

> mnie sie wygodniej czyta jak ktos pisze nad, nie trzeba przewijac i
> przewijac... zreszta... widac, ze wszyscy tu na ostrej diecie bo
> [...]

To w ramach pobudzenia...
Co to sa te dwie kresku nad slowem pozdrawiam?
Bo delimiter to to za zadne skarby swiata nie jest - popraw to albo wywal.
Delimiter do stopki to ma byc:
kreska, kreska, spacja, enter
a nie jakies tam sobie podkreslenia, bo mi czytnik nie wycina twoich stopek

--
darnok

17. Data: 2006-07-24 08:42:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

darnok napisał(a):

> [...]
> kreska, kreska, spacja, enter
> a nie jakies tam sobie podkreslenia, bo mi czytnik nie wycina twoich stopek

Zaraz Ci się dostanie, ze na diecie jestes i dlatego sie czepiasz;-)

--

Gosia, bez diety ogólnie zadowolona z zycia;-)

18. Data: 2006-07-24 09:19:55

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ea215t$odg$1@news.onet.pl, *Gosia Plitmik* wrote:

> Zaraz Ci się dostanie, ze na diecie jestes i dlatego sie czepiasz;-)

Ale ja nie na opty ani wege :P
A tu sie tych dwoch glownie czepiaja :-)
Reszta ma luz :D

--
darnok

19. Data: 2006-07-24 11:40:00

Od: "slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:ea0tro$eh8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> trollowac" to normalnie przebiles podloge swojej intelektualnej sutereny, jesli to
> ogole mozliwe w twoim zalosnym przypadku, Slawku.

Piękny tekst :P
--
"Tak, a optymalni siedza na dupie, bo nie maja sily nawet ruszyc noga.
Ewentualnie bezsensownie machaja wioslami na jakiejs rzece. "

(non)sens diety MM
Jeszcze raz komentarz do filmu o diecie Atkinsa, moze sie pojawi
Re: Dieta Atkinsa cz. 2
Dieta Atkinsa cz. 2
Mam pytanie do zwolennikow niskoweglowodanowych diet?