Mam pytanie do zwolennikow niskoweglowodanowych diet?

1. Data: 2006-07-21 13:32:37

Temat: Mam pytanie do zwolennikow niskoweglowodanowych diet?
Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n Friday , the 07.21.2006, ES wrote at 03:03:58 :

Re: Re: Hair Loss

Thanks for your help, TF.

I think, it's highly unlikely that I have one of these deficiencies. I've
eaten eggs almost every day, since I started low carbing 18 months ago. This
should have given me biotin in abundance. I didn't check my ferritin level
yet, but it's very unlikely that it is too low, since I've eaten red meat
every day and Wolfgang Lutz showed, that a low carb diet is very effective in
improving low ferritin levels.

I'm hesitating to eat more egg yolks because of concerns regarding too much
unsaturated fatty acids. Maybe I'm just too much influenced by the articles of
Ray Peat :-/
I also don't like to throw away food (egg whites). It feels somewhat
"decadent" to me. Well, I know, that JK uses the egg whites for other recipes...

I still would like to know from the long term low carbers of this forum, how
this diet affected their hair status in the long run.
JK himself has kept almost a full head of hair with this diet. So, this is
giving me some hope. On the other hand, he might have been just lucky enough
to have good genes.
Barry Groves, the author of Second Opinions has eaten a low carb diet for more
than 40 years and he is completely bald. Well, it's possible that he became
bald before low carbing but it's rather unlikely since he started the diet in
his twenties.

2. Data: 2006-07-21 13:49:01

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ale post zbyt szybko mi sie wyslal...

Teraz bedzie to pytanie....:

hmmm..... a wiec, chcialem zapytac jak wyglada sytuacja z wypadaniem wlosow na
dietach niskoweglowodanowych ....??

Czy dlugotrwale stosowanie tych diet nie powoduje utraty bujnej wczenie czupryny?

Jak sie bowiem okazuje, u niektorych osob po dlugotrwalym stoswaniu
wysokotluszcowych diet zaczyna pojawiac sie lysina.

Przykladem takich skutkow ubocznych stosownia tego typu diet, jest nie tylko
pan Kwasniewski, ale rowniez inny fanatyczny zwolennik podobnego typu zywienia
p. Barry Groves, autoro ksiazki pt.Second Opinions, ktory jest lysy jak
niemowle(moze wiek mu sie cofnal na tej diecie?).

Ponizej wklejam kolejne doniesienie o utracie wlosow przez mezczyzne, ktory
bardzo skrupulatnuie stosuje diete optymalna od kilku lat i zaczyna w
zastraszajacym tepie tracic wlosy ....

Co najsmieszniejsze, ten czlowiek jest przekonany, ze panu Kwasniewskiemu
dieta ta nie zaszkodzila na stan uwlosienia (na glowie;)....bo autor tej diety
opatrzyl okladke swojej ksiazki fotografia na ktorej ma...bardzo bujne wlosy
na glowie.

Prosze oto ten post z innego forum, gdzie ten nieszczesliwy mezczyzna blaga o
pomoc innych zwolennikow tego typu zywienia:
> [...]
> bald before low carbing but it's rather unlikely since he started the diet in

-----
Pozdrawiam wszystkich optymalnych ktorzy maja jeszcze wlosy oraz tych ktorzy
juz ich nie maja, bo jak wiadomo na madrej glowie wlos nie rosnie....:))

Jeff

3. Data: 2006-07-21 16:11:24

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jeff,
Friday, July 21, 2006, Jeff :

J> Pozdrawiam wszystkich optymalnych ktorzy maja jeszcze wlosy oraz tych ktorzy
J> juz ich nie maja, bo jak wiadomo na madrej glowie wlos nie rosnie....:))

pewnie rozne sa przyczyny bo np:
nie jestem optymalny
odzywiam sie w wiekszosci zborzami i warzywami
mieso staram sie ograniczac chociaz czasem ciezko jak ktos inny gotuje
i trudno mu wbic do glowy ze nie chce sie ;]

a mam juz zadka czupryne a jestem na 3 roku studiow

i raczej nie jest to genetyczne

klinton

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2006-07-21 16:36:41

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

> [...]

> i trudno mu wbic do glowy ze nie chce sie ;]

> a mam juz zadka czupryne a jestem na 3 roku studiow

..tzn. w twojej bliskiej rodzinie nie bylo tego typu problemow i dlatego
uwazasz, ze to nie jest genetyczne?

Przekaz jest genetyczny i mozna go uruchomic np. niewlasciwym skladem diety
lub innymi czynnikami pochodzenia zewnetrznego lub wewnetrznego...

Ps. Klinton, chcialbym abysmy sie dobrze zrozumieli, ja nie jestem totalnym
przeciwnikiem zjadania miesa, mnie chodzi tylko o obiektywne podchodznie do
rzeczywistosci, bowiem uwazam, ze tylko takie podejscie jest sensowne i
bezpieczne dla czlowieka.
-----
Jeff

5. Data: 2006-07-21 16:45:54

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jeff,
Friday, July 21, 2006, Jeff :

> [...]

J> Przekaz jest genetyczny i mozna go uruchomic np. niewlasciwym skladem diety
J> lub innymi czynnikami pochodzenia zewnetrznego lub wewnetrznego...

no w sumie masz racje
w takim razie prawdopodobnie prawie kazdy ma sklonnosc do lysienia
no to by mialo sens

> [...]
J> rzeczywistosci, bowiem uwazam, ze tylko takie podejscie jest sensowne i

to fajnie :)

6. Data: 2006-07-21 17:22:39

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

> aloha Jeff,
> Friday, July 21, 2006, Jeff :

> no w sumie masz racje
> w takim razie prawdopodobnie prawie kazdy ma sklonnosc do lysienia
> no to by mialo sens

Teoretycznie chyba tak, ale sa pewne przekazy na ktore po urodzeniu czlowiek
juz nie ma wplywu (w kazdym razie tej chwili:)np. kolor oczu,
czy...hmmm....np. budowa szkieletowa....
Chociaz ostatnio opatentowano metode na pobudzenie odrostu utraconych...zebow.

No to cool:)
-------
Jeff

7. Data: 2006-07-21 17:57:38

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
e9qm0d$o3v$...@i...gazeta.pl...
> Przepraszam, ale post zbyt szybko mi sie wyslal...
(...)
> Pozdrawiam wszystkich optymalnych ktorzy maja jeszcze wlosy oraz tych
> ktorzy
> juz ich nie maja, bo jak wiadomo na madrej glowie wlos nie rosnie....:))
>
> Jeff

zeby uscislic twoja "tworczosc" oparta jak twierdzisz ;) na scislej wiedzy,
moze podaj dane statystyczne, jaki procent ludzi (dodam ze kobieta to tez
czlowiek-co do obojnakow nie mam zdania :)) na diecie wysokoweglowaodanowej
ma problemy z owlosieniem, jaki procent ludzi na diecie niskoweglowodanowej
ma takie problemy, oczywiscie w rozbiciu na grupy wiekowe , i "staz" na
okreslonej diecie. Bo dodam ze twoj bozyszcze Cooler, stwierdzil
autorytatywnie ze indywidualne przyklady nie sa dowodem i nic nie znacza.
Poniewaz twoj "utwor" jak zwykle przepelniony jadem, jest w sprzecznosci z
tym co pisze "miszcz" Cooler, to ktore z was ma problemy z mysleniem? :)

Juz kiedys podobny glupawy balon pseudonaukowy "wypuscilas" tworzac watek o
klopotach z potencja u niskoweglowodanowcow, tylko nieszczesliwie okazalo
sie ze te problemy (potencja) wystapily u pana ktoremy Ty ustawilas diete i
glupîo wyszlo :)))))

A moze wreszcie napiszesz jaka dieta pozwala tak szybko i czesto zmieniac
plec i osobowosc, to moze byc interesujace bo wreszcie napiszesz cos o
wlasnych doswiadczeniach

Jurek

8. Data: 2006-07-21 18:00:06

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klinton" <k...@i...pl> a écrit dans le message de news:
4...@i...pl...
> [...]
> i trudno mu wbic do glowy ze nie chce sie ;]
>
> a mam juz zadka czupryne a jestem na 3 roku studiow

uwazaj bo zdenerwujesz "autora" , ona ma przyklady i zaden inny jej nie
interesuje, no chyba ze przez przypadek ptwierdza jej teze inaczej bluznie
rowniutko ;)

Jurek

9. Data: 2006-07-21 18:02:23

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
e9qvqp$271$...@i...gazeta.pl...

> mnie chodzi tylko o obiektywne podchodznie do
> rzeczywistosci,

pod warunkiem ze ta "rzeczywistosc" jest absolutnie zgodna z twoja zboczona
"rzeczywistoscia" :)

> bowiem uwazam, ze tylko takie podejscie jest sensowne i
> bezpieczne dla czlowieka.

ladnie brzmi , tylko nie pasuje do twojej "tworczosci"

> Jeff

Jurek

10. Data: 2006-07-21 18:07:44

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jurek,
Friday, July 21, 2006, Jurek :

J> uwazaj bo zdenerwujesz "autora" , ona ma przyklady i zaden inny jej nie
J> interesuje, no chyba ze przez przypadek ptwierdza jej teze inaczej bluznie
J> rowniutko ;)

no akurat na moj post odwpowiedzial normlanie

wiesz... ta sama krew, nieoptymalna ;]
trzymamy sie razem, nieobrazamy nawzajem ;)

a tak poza tym to chcialbym pochwalic was wszytkich tu zebranych
za znaczna poprawe ogolu dyskusji
blessing ;P

klinton

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

adipex
Dieta Cambridge , dieta kopenhaska - jak przetrwac, jak schudnac
piwo
cos posredniego miedzy atkinsem a normalnym zywieniem?
Zywienie normalne a Cholesterol