stol do masazu

1. Data: 2002-02-01 14:54:24

Temat: stol do masazu
Od: Slawek Jaszczuk <s...@c...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Czy mozecie mi podac jakiegos producenta stolow do masazu?
Czy jest moze na grupie osoba zajmujaca sie masazem i z wlasnego
doswiadczenia wie o czym nalezy pomyslec przed zakupem konkretnego
modelu.

dziekuje.
Slawek

2. Data: 2002-02-01 21:39:57

Temat: Re: stol do masazu
Od: "Rostek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam witam

STOŁY DO MASAŻU
"Master" Stanisław Śleszyński
tel.0 601 376 082 lub 0 501-773-451

Gość robi przenośne stoły do masażu. waga ok.14 kg
Cena, nie wiem jak teraz, ja zapłaciłem około 800 PLN

...hmmm a o czym pomyśleć...
zależy do czego bedziesz go używał, ja np. zasuwam z nim
po warszawie autobusem i jestem z niego zadowolony
lżejszy by się przydał ale takiego jeszcze nie widziałem

jak bym mógł jakoś pomóc to wal :-) m...@...pl

pozdrawiam Piotr Rostkowski www.masaz.w.pl

Slawek Jaszczuk <s...@c...univ.gda.pl> wrote in message
> [...]
> Czy jest moze na grupie osoba zajmujaca sie masazem i z wlasnego
> doswiadczenia wie o czym nalezy pomyslec przed zakupem konkretnego

nadmiar dobrego cholesterolu
chlorowodorek fluoksetyny - co to takiego?
cierpnace paluchy
antybiogram
Nerczyca