stopy

1. Data: 2010-12-31 11:36:20

Temat: stopy
Od: "nadia" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim roztworze moczyć stopy ?
Praca 8 godz. na nogach.
Bo chcę dbać o stopy.

2. Data: 2011-01-02 19:04:49

Temat: Re: stopy
Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-31 12:36, nadia pisze:
> W jakim roztworze moczyć stopy ?
> Praca 8 godz. na nogach.
> Bo chcę dbać o stopy.
W Twoim przypadku ważniejsze od moczenia stóp, jest dbanie o całe nogi.
Po przyjściu do domu, trzeba ułożyć nogi (stopy) wyżej niż reszta ciała.
Czyli telewizorek wersaleczka i poducha pod nogami. Chodzi mi o to, że
po takiej pracy nogi powinny odpocząć. A co do moczenia stóp to,
podobno, najlepsze są sole siarczkowe, coś z Buska Zdroju.
JacekG.

3. Data: 2011-01-02 19:43:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-02 20:04, JacekG. pisze:
> [...]
> po takiej pracy nogi powinny odpocząć. A co do moczenia stóp to,
> podobno, najlepsze są sole siarczkowe, coś z Buska Zdroju.

No i trzeba pomyśleć o porządnym wygodnym obuwiu w trakcie pracy. Nie
szpileczki ani twarde drewniaki, tylko w miarę możliwości miękkie i
nieuciskające buty, takie żeby krew mogła w nich swobodnie krążyć.

Ewa

Żółtaczka typu B i narodziny - jak chronić dziecko?
Relanium
Kto się zna na ferrytynie?
Kto się zna na ferrytynie?
Dziwne