straciłem buka

71. Data: 2009-09-25 12:29:05

Temat: Re: straciłem buka
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i nie ta grupa.

Do szkółek chadzasz piechotą?

72. Data: 2009-09-25 12:39:53

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

? pisze:

> Do szkółek chadzasz piechotą?

...i pod górkę.
--
pozdrawiam :), B.

73. Data: 2009-09-26 21:04:01

Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cezarys" <c...@X...pl> napisał w wiadomości
> Przed domem rósł ok 50 letni, piękny okaz. Obroniłem go przy odnowieniu
> rowu, ale teraz ... :(
> W związku z rozbudową drogi - wycieli.
> Tym samym projektantów (niedouczonych, niekompetentnych), inwestorów
> (debilowatych) i tych co akeptują projekty wysyłam do diabła.
> PS: A wystarczyło przesunąć chodnik o 40 cm (a było gdzie)
> PPS: I informuję że się zaleję.
> CEzar
Ależ awantura się zrobiła, Przepraszam za zamieszanie.
Napisałem posta w momencie pozbawienia mnie tego pięknego drzewa.
Gwoli wyjaśnienia: rósł sobie NA CHODNIKU (ok 40 cm od jego krawędzi i ok.
250 cm od skraju jezdni ). To było do tych co krzyczeli o jezdni, chociaż
napisałem że sprawa dotyczy chodnika.
Jeszcze raz przepraszam.
CEzarys
PS. A do domu to nie mogę trafić, łyso jakoś

przesadzanie iglaków
prośba o identyfikacje odmiany świerku
śliwka - jak ja zdobyć
leje. pada, leje :-(