straszne chuje

101. Data: 2009-01-14 21:13:37

Temat: Re: straszne chuje
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gphv6nli5arc.1ju8n8xoigyrm.dlg@40tude.net...

> Niepraktyczne, bo niepowszechne.
> To proste podejście, dzięki któremu moglibyśmy miec to, co powinniśmy,
> gdyby tylko podejście takie było powszechne.

Z życia wędkarza. Kupuje się sprzęt, uczy łowić, zdobywa kartę... a mimo
wszystko znam kilka osób, które już od kilku lat nie złapały nic, mimo to,
że ich koledzy w tych samych miejscach łapią. Hint z wędką zamiast ryby jest
nośny, straszliwie tylko odstający od rzeczywistości...

Pzdr
Paweł

102. Data: 2009-01-14 21:31:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 22:13:37 +0100, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> że ich koledzy w tych samych miejscach łapią. Hint z wędką zamiast ryby jest
> nośny, straszliwie tylko odstający od rzeczywistości...

Nie łapią , bo nie muszą. Jak będzie odpowiednio silny mus, to i złapią...

103. Data: 2009-01-14 23:08:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Duch<n...@n...com>

> A jaki był mały Duch?
> Nie potrafię sobie wyobrazić.

może dyduch :)

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

104. Data: 2009-01-15 07:35:12

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie łapią , bo nie muszą. Jak będzie odpowiednio silny mus, to i złapią...

To, co napisałaś to jest właśnie owo odstawanie od rzeczywistości,
kochanieńka... wiem, będziesz się upioerać bo i sporo ekonomistów się przy
tym upiera, ale na ślepotę czasem nie ma rady...

Pzdr
Pawel

PODANO...
Obiecanki :-)