straszne chuje

91. Data: 2009-01-14 00:32:37

Temat: Re: straszne chuje
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> O kilka metrów bliżej niż żyrafa przy rzyganiu. :)
> A jeż po imrezie jest zakotwiczony w poduszce na igły do cerowania i
> jest łagodny jak aksamit.

chyba waćpan w akademyku nie mieszkał :)
jeż po imprezie charakteryzuje się następująco:
miednica, bądź wiaderko, w w nim poimprezowe butelki, szyjami w dół
iżby jeszcze na klinika nazbierać
:)

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

92. Data: 2009-01-14 00:45:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeż po imprezie charakteryzuje się następująco:
> miednica, bądź wiaderko, w w nim poimprezowe butelki, szyjami w dół

Za blisko miałem na uczelnię. Ale bywałem i o takim jeżu nie słyszałem. Bo
to dawniej było. :)

michał

93. Data: 2009-01-14 09:50:32

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nieee noo, postarzał się, to i nawrócił: już nie ma "róbta, co chceta"
> przynajmniej... Poczuł się bliżej Boga, to i strach większy, żtp :-PPP

Uhu, z "robta co chceta" sie juz wycofał, nawet mówił o tym.
Owsiak ze młodu był małym huliganem - przebijał opony w samochodach
nauczycieli,
palił dzienniki.

Duch

94. Data: 2009-01-14 10:13:32

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> Uhu, z "robta co chceta" sie juz wycofał, nawet mówił o tym.
> Owsiak ze młodu był małym huliganem - przebijał opony w samochodach
> nauczycieli,
> palił dzienniki.

A jaki był mały Duch?
Nie potrafię sobie wyobrazić.

Saulo

95. Data: 2009-01-14 10:19:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 01:45:14 +0100, michal napisał(a):

> Za blisko miałem na uczelnię. Ale bywałem i o takim jeżu nie słyszałem. Bo
> to dawniej było. :)

Ja też, niestety,miałam za blisko :-((( Tyle mnie omineło.
Ale jakieś mizerne pojęcie mam - jeździłam do mojego obecnego TŻ do Wrocka,
chwilowo mieszkał tam w jakimś akademiku - "Arka" się toto nazywało, coś
strasznego, jak dla mnie :-D
Tzn duzo jeży...

96. Data: 2009-01-14 10:30:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:50:32 +0100, Duch napisał(a):

> Uhu, z "robta co chceta" sie juz wycofał, nawet mówił o tym.

Cały czas podkresla, przy każdej okazji.

> Owsiak ze młodu był małym huliganem - przebijał opony w samochodach
> nauczycieli,
> palił dzienniki.

No, to ja mam odwrotnie - rozumiem takie zmiany :-)

97. Data: 2009-01-14 10:33:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ale jakieś mizerne pojęcie mam - jeździłam do mojego obecnego TŻ do Wrocka,
> chwilowo mieszkał tam w jakimś akademiku - "Arka" się toto nazywało, coś
> strasznego, jak dla mnie :-D

Ja w pobliżu Arki mieszkałam jeszcze do niedawna, chodziłam nawet tam
głosować. Żadnego jeża nie spotkałam. ;)

Ewa

98. Data: 2009-01-14 10:34:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> A jaki był mały Duch?
> Nie potrafię sobie wyobrazić.

Trudno sobie wyobrazić, bo Duch - jak to duchy mają w zwyczaju - nigdy
nie dał się złapać. ;)

Ewa

99. Data: 2009-01-14 10:48:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 11:33:04 +0100, medea napisał(a):

> Ja w pobliżu Arki mieszkałam jeszcze do niedawna, chodziłam nawet tam
> głosować. Żadnego jeża nie spotkałam. ;)
>
> Ewa

E,od moich czasów może już wyginęły :-D

100. Data: 2009-01-14 12:57:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Ja w pobliżu Arki mieszkałam jeszcze do niedawna, chodziłam nawet tam
> głosować. Żadnego jeża nie spotkałam. ;)

Może chłopcy sprzątali, kiedy mieli mieć gości. :)

michał

PODANO...
Obiecanki :-)
Czy ktokolwiek rozumie...