straszne chuje

81. Data: 2009-01-13 21:16:17

Temat: Re: straszne chuje
Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gkgpqh$oh5$1@inews.gazeta.pl...

> Bez telewizora to by i postępu nie było. :)

Owsiaka tyż.

V-V

82. Data: 2009-01-13 22:04:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości>> Bez telewizora to by i
postępu nie było. :)

> Owsiaka tyż.

Ciekawe, o co Ci chodzi, Veronika? Chcesz powiedzieć, że nie nuczyłbym się
polskiego bez Gutenberga? :)

michał

83. Data: 2009-01-13 22:16:40

Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe, o co Ci chodzi, Veronika? Chcesz powiedzieć, że nie nuczyłbym się
> polskiego bez Gutenberga? :)

Tak sobie tylko zauważyłam.
Właściwego człowieka na właściwym miejscu we właściwej chwili.

V-V

84. Data: 2009-01-13 22:28:47

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie tylko zauważyłam.
> Właściwego człowieka na właściwym miejscu we właściwej chwili.

A myślałem, że się ze mną sprzeczasz. ;)

michał

85. Data: 2009-01-13 22:50:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To znaczy, że temat jest mało dla mnie ciekawy. Podobnie, jak to, czy
> bolek to Wałęsa. :)

oczywiście, możesz tak twierdzić. tylko nie dostań znowu jeża z tej
małej ciekawości :D

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

86. Data: 2009-01-13 23:44:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiście, możesz tak twierdzić. tylko nie dostań znowu jeża z tej
> małej ciekawości :D

Od środka to miłe zwierzątko. :)

michał

87. Data: 2009-01-13 23:49:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Od środka to miłe zwierzątko. :)

tylko weź tam się do środka dobądź!
:)

88. Data: 2009-01-14 00:05:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko weź tam się do środka dobądź!
> :)

Chwilami jestem w środku. :)

michał

89. Data: 2009-01-14 00:09:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Chwilami jestem w środku. :)

wiesz jak wygląda jeż po imprezie?

90. Data: 2009-01-14 00:27:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz jak wygląda jeż po imprezie?

O kilka metrów bliżej niż żyrafa przy rzyganiu. :)
A jeż po imrezie jest zakotwiczony w poduszce na igły do cerowania i jest
łagodny jak aksamit.

michał

PODANO...
Obiecanki :-)