straszne chuje

71. Data: 2009-01-13 19:32:01

Temat: Re: straszne chuje
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czyli Twoja zasada to: Polaku, lecz się sam! TO jest najpraktyczniejsze
> podejście?

Mam wrażenie, że nie wiesz, na czym polega idea samorządności i
solidarności. IMO właśnie m.in. na tego typu akcjach.

> Zorganizujmy cos sami na miejsce kulawego systemu oświaty

Zaraz, zaraz... niech sobie przypomnę - czy to nie Ty przypadkiem
mówiłaś coś o domowej edukacji?

> sami naprawmy
> sobie (czynem społecznym np.) drogi

O takich pomysłach nie słyszałam.

> sami zorganizujmy ubezpieczenia...

Ubezpieczenia sami sobie organizujemy. Przecież nawet Twój mąż ma
zapewnić Ci emeryturę, nie pamiętasz? Nie liczysz na państwową. Bierzesz
udział w tej szopce.

> PS. A już szczytem absurdu, paranoją, było, kiedy to minister zdrowia
> włacił kiedyś na WOŚP jakąś okrągłą sumkę. Szlag człowieka trafia - to jest
> dopiero matrix...

Tu się zgodzę. Chyba faktycznie kiedyś doszło do takiego idiotyzmu. :/

Ewa

72. Data: 2009-01-13 19:34:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tia, ale nie w naszym biednym społeczeństwie...

Chyba nie jest aż takie biedne, zważywszy te miliony (ile tym razem
Owsiak zebrał?). W WOŚP przynajmniej bogatsi dają więcej, a to się
PiSowi powinno podobać. :)

Ewa

73. Data: 2009-01-13 19:45:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 20:32:01 +0100, medea napisał(a):

> Mam wrażenie, że nie wiesz, na czym polega idea samorządności i
> solidarności. IMO właśnie m.in. na tego typu akcjach.

Na solidarności, jak widać, daleko się nie zajedzie. Trzeba tworzyć stałe,
zdrowe struktury. Solidarność jest domeną grup, a struktury powinny
obejmować wszystkich.

> Zaraz, zaraz... niech sobie przypomnę - czy to nie Ty przypadkiem
> mówiłaś coś o domowej edukacji?

...w połaczeniu ze ZDROWYM systemem państwowym (kontrola), nie na hurra.

> O takich pomysłach nie słyszałam.

No własnie, bo to mój pomysł! Ciągle wpadam w jakieś dziury, nikt sie nimi
nie zajmuje - zostane Owsiakiem polskich dróg, a co!
;-)

> Ubezpieczenia sami sobie organizujemy. Przecież nawet Twój mąż ma
> zapewnić Ci emeryturę, nie pamiętasz? Nie liczysz na państwową. Bierzesz
> udział w tej szopce.

No, ale nie zbiera w skarpecie, nie?
Tylko opłaca mi składki tam, gdzie nalezy.

> Tu się zgodzę. Chyba faktycznie kiedyś doszło do takiego idiotyzmu. :/

A bo to do jednego...

74. Data: 2009-01-13 19:47:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 20:34:16 +0100, medea napisał(a):

> Chyba nie jest aż takie biedne, zważywszy te miliony (ile tym razem
> Owsiak zebrał?). W WOŚP przynajmniej bogatsi dają więcej, a to się
> PiSowi powinno podobać. :)
>
> Ewa

Takie same miliony sa marnotrawione w chorym systemie.
A na WOŚP dają TAKŻE ludzie naprawde biedni, którzy sami sobie nawet
składek ubezp. nie sa w stanie płacic - widziałam pod kościołem w
niedzielę, choćby...

75. Data: 2009-01-13 20:11:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A na WOŚP dają TAKŻE ludzie naprawde biedni, którzy sami sobie nawet
> składek ubezp. nie sa w stanie płacic

No właśnie - ale oni na pewno nie dadzą więcej, niż ci bogaci, którzy
np. kupują za kilka tysięcy jakieś serduszko.

Ewa

76. Data: 2009-01-13 20:12:42

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> nadal mówię: akcje charytatywne to wyraz funkcjonowania instynktu
> samozachowawczego zdrowego społeczeństwa w kalekim państwie. One nigdy
> niczego nie załatwiły.

I dlatego przepierdalasz cala rente na caritas...
--
Bluzgacz

77. Data: 2009-01-13 20:14:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie chodzi mi o zrzucanie, lecz o to, aby zmusić urzędasów (czyli państwowy
> aparat) do uczciwej pracy. To psi obowiązek państwa zarządzać funduszami w
> taki sposób, aby zaspokoić potrzeby obywateli.
> Czy wiesz, ze w Służbie Zdrowia 90 procent pieniędzy wpływających do niego
> idzie na płace dla tzw urzędniczego garbu???

Ciekawe, jak obliczyłaś te 90% :/
Na pewno tak jest, że dużo pieniędzy idzie na biurokrację, ale to nie ma
związku. Podatki nie wystarczyłyby na profesjonalny sprzęt w szpitalach
_państwowych_ i tak, nie oszukujmy się.

Ewa

78. Data: 2009-01-13 20:17:10

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie zajmuje - zostane Owsiakiem polskich dróg, a co!

> No, ale nie zbiera w skarpecie, nie?
> Tylko opłaca mi składki tam, gdzie nalezy.

Typowo zasciankowo-polacki styl myslenia.
Uwielbiam jak osoby calkowicie niekompetentne wypowiadaja sie na tematy
panstwowe.
Masz mentalnosc gosci z filmu dokumentalnego "Arizona", ktorzy wypowiadaja
sie co by bylo gdyby wygrali w totka milion.
Najlepsze jak bezrobotna, ktora nic do Skarbu Panstwa nie wnosi i kompletnie
nie ma wiedzy, pisze o tym jak powinno wygladac panstwo, jego organizacja i
struktury. Pewnie dyskutujesz o tym miedzy zamieszaniem bigosu a tluczeniem
kotleta.
--
Bluzgacz

79. Data: 2009-01-13 20:17:10

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2009-01-13 21:08:48

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> to znaczy tylko tyle że gówno zrozumiałeś :)

To znaczy, że temat jest mało dla mnie ciekawy. Podobnie, jak to, czy
bolek to Wałęsa. :)

michał

PODANO...
Obiecanki :-)