stres przed egz. ustnym oraz leki uspokajajace

1. Data: 2001-06-12 11:52:55

Temat: stres przed egz. ustnym oraz leki uspokajajace
Od: "atw" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jutro egzamin ustny z j.obcego. Czy warto uzyc jakis tabletek
,oczywiscie mowa o jakis delikatnych,kotre mnie troche rozluznia bo jest
cholernie spiety. Czy warto brac ?czy tez lepiej jakos radzic sobie ze
stresem samemu. Jakie metody polecacie ,aby wejsc na maxa na luzie do pokoju
zwierzen :-)

1. Data: 2001-06-12 22:06:01

Temat: Re: stres przed egz. ustnym oraz leki uspokajajace
Od: "sssboa" <s...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

to masz malo czasu ;-)

a w apteczce pewnie relanium babci ;-)

boasss

1. Data: 2001-06-13 08:07:21

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"atw" <a...@p...onet.pl> writes:

> Mam jutro egzamin ustny z j.obcego. Czy warto uzyc jakis tabletek
> ,oczywiscie mowa o jakis delikatnych,kotre mnie troche rozluznia bo jest
> cholernie spiety. Czy warto brac ?czy tez lepiej jakos radzic sobie ze

Nie warto. Glownie dlatego ze wnioskuje iz skoro sie o to pytasz to
zadnych jak narazie nie uzywales. Nie wiesz wiec jak na ciebie
konkretnie zadzialaja. A to nie czas na eksperymenty.

> stresem samemu. Jakie metody polecacie ,aby wejsc na maxa na luzie do pokoju
> zwierzen :-)

Po pierwsze to na spokojnie rozwazyc, o co moga zapytac. Starac sobie
wyobrazic pytania, odpowiedzi etc. Zeby nie byc zaskoczonym. Mozesz
tez porozmawiac z kims w tym obcym jezyku. Nic sie nie nauczysz w tak
krotkim czasie ale zyskasz na pewnosci samego siebie.

Poza tym nie idz za wczesnie i nie koczuj pod drzwiami, to tylko
pogarsza sytuacje. Staraj sie rozluznic - ja np. w czasie sesji na
studiach czasami nosilam ze soba male woreczki, takie do rzucania.
5 minut walki na woreczki z kolega rozluznia zupelnie.

I ostatnia rzecz: nie mysl w kolko o tym co bedzie jak nie zdasz, nie
buduj w pamieci czarnych scenariuszow. Nie przejmuj sie.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-06-13 18:32:07

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atw" <a...@p...onet.pl> napisał
> Mam jutro egzamin ustny z j.obcego. Czy warto uzyc jakis tabletek

Przed na pewno nie warto. Jesli ci pomagaja mozesz wziasc po.

Darek

1. Data: 2001-06-22 13:14:51

Od: "Ada [dadi]" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

atw napisał(a) w wiadomości:

>[...]stresem samemu. Jakie metody polecacie ,[...]

Melisa ;-))))))

jedynaczka
Nagle i szybkie zmiany nastroju ........
EGZAMINY WSTEPNE DO LODZI !!!!!!!! jak i co !!!
Lęk i strach a wolność
Re: Nagle i szybkie zmiany nastroju ........