suplement diety - witamina b12

1. Data: 2009-08-31 21:46:33

Temat: suplement diety - witamina b12
Od: "Niedopałek" <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chcialbym lyknac troche tabletek uzupelniajacych mineraly i witaminy.

Jakis jestem przymulony i mam objawy depresyjne. Podobno B12 i Magnez moze
pomoc.

Natrafilem na takie cos:

http://www.domzdrowia.pl/42803,bodymax-plus-200-tabl
etek.html

http://www.domzdrowia.pl/42755,bodymax-plus-150-tabl
etek.html

cena dziwnie sie ksztaltuje. Wiecej tabletek kosztuje mniej niz mniejsze
pudelko.

A moze warto silniejsze dawki pobrac przez pare tygodni?

Pozdrawiam
createmodeon

2. Data: 2009-09-01 08:25:46

Temat: Re: suplement diety - witamina b12
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym lyknac troche tabletek uzupelniajacych mineraly i witaminy.
>
> Jakis jestem przymulony i mam objawy depresyjne. Podobno B12 i Magnez moze
> pomoc.
Witamina B może cię jeszcze bardziej pszymulić.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2009-09-01 10:41:06

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedopałek <z...@h...pl> napisał(a):

> A moze warto silniejsze dawki pobrac przez pare tygodni?

silniejsze dawki magnezu i B12 - owszem, można

silniejsze dawki tego preparatu, który wkleiłeś - nie.

Zresztą takie preparaty są beznadziejne. Mają za dużo jednych rzeczy, za mało
innych, na dodatek połowa składników nie wchłania się w obecności drugiej
połowy. Za połowę ceny można "złożyć" o wiele lepszy preparat z pojedynczych
witamin i minerałów.

hormony
Marznące stopy a częste oddawanie moczu
uzaleznienie od psychotropow
ADHD lub substancje pobudzające u dorosłych i ludzi w podeszłym wieku
korzeń kudzu a alkoholizm.