Wybitny brak odporności na opryszczkę

1. Data: 2009-09-01 12:16:59

Temat: Wybitny brak odporności na opryszczkę
Od: Kit <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od zawsze trapił mnie problem opryszczki, ale od pewnego czasu staje się
to coraz bardziej dokuczliwe. Wyłazi mi na ustach albo w okolicach nosa,
jeżeli zmarznę, zgrzeję się, nie wyśpię, przegłodzę, zmęczę, uszkodzę
skórę. Jakiej specjalności lekarz najlepiej może mi pomóc?

2. Data: 2009-09-01 13:59:35

Temat: Re: Wybitny brak odporności na opryszczkę
Od: "p47" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kit" <b...@a...su> napisał w wiadomości
> [...]
> jeżeli zmarznę, zgrzeję się, nie wyśpię, przegłodzę, zmęczę, uszkodzę
> skórę. Jakiej specjalności lekarz najlepiej może mi pomóc?

Oto pytanie godne animki,- czyzbys spodziewal sie, ze opryszczke najlepiej
wyleczy kardiochirurg, czy nefrolog?;-))

Oczywiście dermatolog (przynajmniej opryszczkę w takiej prostej postaci, jak
opisujesz)!

p47

3. Data: 2009-09-01 14:08:38

Od: "grafik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeżeli zmarznę, zgrzeję się, nie wyśpię, przegłodzę, zmęczę, uszkodzę
> skórę. Jakiej specjalności lekarz najlepiej może mi pomóc?

Praktycznie żaden, teoretycznie ktoś kto zajmuje się immunologią, ale
raczej nie alergolog.może specjalista od chorób wenerycznych? HIV? Może to
jakiś wyjątkowy wirus opryszczki, ale raczej nikt nie bada wirusów.

4. Data: 2009-09-01 14:10:30

Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 pisze:

> [...]
> najlepiej wyleczy kardiochirurg, czy nefrolog?;-))
>
> Oczywiście dermatolog (przynajmniej opryszczkę w takiej prostej postaci,

No nie koniecznie, po co dermatolog? objawowo leczyć to żaden sens na
dłuższą metę (chyba że estetyczny).

Jeśli już, to internista i pewnie zaleci do łykania leki oparte na
acyklowirze ewentualnie pomocniczo coś zawierającego pranobeks inozyny....

Pozdr,
Tomek

5. Data: 2009-09-01 15:59:02

Od: Kit <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

p47 pisze:

> [...]
> najlepiej wyleczy kardiochirurg, czy nefrolog?;-))
>
> Oczywiście dermatolog (przynajmniej opryszczkę w takiej prostej postaci,

Ta odpowiedź tak mi pomogła jak Vratizolin przepisany przez lekarza
dermatologa.

6. Data: 2009-09-01 16:31:14

Od: "p47" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta odpowiedź tak mi pomogła jak Vratizolin przepisany przez lekarza
> dermatologa.

Oczekujesz cudów,- herpesa obecnie nie mozna wyleczyc, będziesz go miał do
końca zycia (chyba , ze jestes młody i za twojego zycia szczepionkę
opracują).
Mozna tylko czasowo stłumic jego objawy, własnie np. vratizolinem, albo
acyklowirem, -inne leki w Polsce niedostepne, ale nie sa tez i one
"cudowne", tylko duzo droższe. Moze ktoś zastosuje (choc watpię) metode
sprzed dziesiątków lat, tj naswietlanie rentgenowskie, ale ja nie poddabym
sie temu z powodu opryszczki;-)

p47

7. Data: 2009-09-01 17:20:21

Od: Kit <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

p47 pisze:
> [...]
> sprzed dziesiątków lat, tj naswietlanie rentgenowskie, ale ja nie
> poddabym sie temu z powodu opryszczki;-)

Ok, wiem, że jestem nosicielem i zdaję sobie sprawę, że nie ma na to
skutecznego leku. Problemem wydają mi się moje spadki odporności. Kiedyś
pewien lekarz, jako uzupełnienie kuracji przepisał mi jakieś zastrzyki
na zwiększenie odporności, bodajże z aloesu, które przyjmowałem
doustnie. Terapia trwała kilka miesięcy i pamiętam, że w tym okresie nie
miałem żadnych problemów z opryszczką. Stąd moje pytanie, immunolog czy
jakiś inny specjalista (jaki)?

8. Data: 2009-09-01 17:43:48

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...przepisał mi jakieś zastrzyki ....które przyjmowałem doustnie.

Dla mnie szok, no, ale może tak tszeba.

9. Data: 2009-09-01 17:53:22

Od: Kit <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Dla mnie szok, no, ale może tak tszeba.

Eee, wcale nie, te zastrzyki to Biostymina i z mojego doświadczenia tak
przyjmowana daje bardzo dobre efekty.

10. Data: 2009-09-01 18:56:14

Od: ketty <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kit pisze:
> [...]
> jeżeli zmarznę, zgrzeję się, nie wyśpię, przegłodzę, zmęczę, uszkodzę
> skórę. Jakiej specjalności lekarz najlepiej może mi pomóc?

Zaskoczę wszystkich, przeczytałem wiele akademickich książek z medycyny.

W wielu opisach przeczytałem że, podobno Lit u 30% nosicieli HSV
powoduje usunięcie wirusa z organizmu na zawsze, nie wiedzą jak to się
dzieje, i co to powoduje.

Lit w medycynie jest stosowany jako stabilizator nastroju, zwłaszcza w
chorobach afektywnych.

Poszukaj, popytaj, spróbuj.

yoko

suplement diety - witamina b12
hormony
Marznące stopy a częste oddawanie moczu
uzaleznienie od psychotropow
ADHD lub substancje pobudzające u dorosłych i ludzi w podeszłym wieku