pytanie do dermatologa

1. Data: 2009-09-01 13:56:36

Temat: pytanie do dermatologa
Od: "p47" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syn wczoraj z wakacji, z dalekich stron zgłosił mi nast. problem: - zaslabł
pewien człowiek, syn go podnosił, udzielał pomocy, zawiózł do szpitala itp,-
generalnie miał z nim dość bliski kontakt.
Dopiero w szpitalu okazało się, że chory jest mocno zaświerzbiony. Syn
oczywiście umył ręce, niemniej obawia się zakrażenia i pyta, jak wielkie
jest tego ryzyko i jak obecnie temu przeciwdziałać, na co zwracać uwagę,
jakie mogą byc pierwsze objawy.

p47

2. Data: 2009-09-01 14:56:44

Temat: Re: pytanie do dermatologa
Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Wrz, 15:56, "p47" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
> oczywiście umył ręce, niemniej obawia się zakrażenia i pyta, jak wielkie
> jest tego ryzyko i jak obecnie temu przeciwdziałać, na co zwracać uwagę,

Świerzb to nie dżuma bez przesady ;))
Świerzbowiec nie przeżywa długo poza organizmem człowieka, wiec niech
się wyszoruje a ubranie wypierze - tyle.
Żeby się zarazić trzeba by mieć długi kontakt ze skóra ,śpiworem lub
łóżkiem osoby chorej.
Wzięłam kiedyś ze schroniska kota zaatakowanego przez wszelki możliwy
świerzbowiec, który w szybkim tempie zaatakował mi moje pozostałe 2
koty jednak mi nic się nie stało.

-aszheri-

3. Data: 2009-09-01 15:56:43

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... wiec niech się wyszoruje ...
Nie za bardzo z tym szorowaniem, bo sobie zniszczy naskurek-
czyli ważne zabezpieczenie. I kosmetyki uskuteczniając piling, też są nie
wskazane.
To właśnie zdrowy, czysty, wypracowany latami naskurek, zabezpiecza pszed
wieloma drobnoustrojami.

>...a ubranie wypierze - tyle...
Na 90 stopni.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2009-09-01 16:25:59

Od: "p47" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wskazane.
> To właśnie zdrowy, czysty, wypracowany latami naskurek, zabezpiecza pszed

No a co na to dermatolog? - obie panie (asheri i stokrotka) wykazały dobre
checi, za które dziekuję, ale poziom wiedzy jest niezadawalajacy mnie. Np
asheri najwidoczniej nie wie, ze świerzb ludzki rózni sie od świerzba
najczęsciej atakującego koty, a więc to, ze nie zaraziła się od kota o
niczym w sprawie podanej w moim pytaniu nie swiadczy.

p47

5. Data: 2009-09-01 16:33:16

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najczęsciej atakującego koty, a więc to, ze nie zaraziła się od kota o
> niczym w sprawie podanej w moim pytaniu nie swiadczy.
Ty nie bądź taki zarozumiały,
bo na razie masz kłopot na kilka najmniej tygodni.

Są jeszcze inne sposoby:
słońce zwalcza świeżb,
wszystko musi dobże wysuszone,
pranie jest częstsze, ubranie naturalne,
pewne pokarmy szkodzą, itp itd.

I mnie już tu nie ma.

6. Data: 2009-09-01 17:09:42

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Wrz, 18:25, "p47" <g...@w...pl> wrote:
> [...]

> najczęsciej atakującego koty, a więc to, ze nie zaraziła się od kota o
> niczym w sprawie podanej w moim pytaniu nie swiadczy.

O widzisz dziadziuś ....tego nie wiedziałam ;)
-aszheri-

Wybitny brak odporności na opryszczkę
suplement diety - witamina b12
hormony