Dieta w kamicy woreczka

1. Data: 2009-09-01 14:50:54

Temat: Dieta w kamicy woreczka
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Jaka jest zalecana dieta po laparoskopowym usunięciu woreczka żółciowego?
Zabieg wykonany bez powikłań, pacjentka po dwóch dniach wyszła do domu.
Ile powinna trwać ścisła dieta w takim przypadku i z czego powinna się
składać?
Przypadek dotyczy kobiety lat 34, która kilkanaście dni po zabiegu zaczyna
wygladać jak szczapa.
Obawiam się, że może nie dotrwać do zaleconego końca diety...
Pozdrawiam !
WOJO

2. Data: 2009-09-02 00:53:26

Temat: Re: Dieta w kamicy woreczka
Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJO pisze:
> [...]
> wygladać jak szczapa.
> Obawiam się, że może nie dotrwać do zaleconego końca diety...

Ja po przyjściu do domu z normalnej, ciętej operacji ugotowałam pierogi z
truskawkami i zjadlam ich 15. Taka byłam wygłodzona. Moją matka była
zdumiona, bo sama nie mogła zjeść więcej niż 5. Poza tym zrobiłam dobrego
tatara i jadłam, winka się też napiłam. Po tatarze trochę mi podskakiwała
gorączka, ale co tam. Grunt, że byłam najedzona tym co lubię.

--
animka

pytanie do dermatologa
Wybitny brak odporności na opryszczkę