surówka z białej kapusty

1. Data: 2003-08-19 06:15:13

Temat: surówka z białej kapusty
Od: "" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie :)

Mam takie pytanie: czy ktoś zna przepis na surówkę z białej kapusty, ale na
słodko.
Jadlismy taką sałatkę w barze wegetariańskim (wszystkim bardzo smakowała).
Z tego co w niej (sałatce) wypatrzyłam przychodzi tam marchewka i sos chyba ze
smietany i majonezu .

... czy cos jeszcze? Jakie przyprawy?

Serdecznie pozdrawam
Anka

Ps. Ślinka cieknie gdy czyta się te wszystkie przepisy :)

1. Data: 2003-08-19 06:45:03

Temat: Re: surówka z białej kapusty
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jadlismy taką sałatkę w barze wegetariańskim (wszystkim bardzo smakowała).
> Z tego co w niej (sałatce) wypatrzyłam przychodzi tam marchewka i sos

Ja daję jeszcze trochę pieprzu, sok z cytryny, natkę i pora. Wyjątkowo lubię
tą surówkę. Pycha

Anna Styś

1. Data: 2003-08-19 06:47:35

Temat: Re: surówka z białej kapusty (P)
Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... czy cos jeszcze? Jakie przyprawy?

Ja do poszatkowanej kapusty dodaje startą marchewkę oraz majonez i jogurt, a
z przypraw to - rewelacyjny jest gotowy sos Knorr'a w proszku koperkowo-
ziołowy (nalezy zrobić zgodnie z przepisem na opakowaniu) i ewentulanie
jeszcze trochę świeżego koperku. Czasami dodaje jeszcze do tego kukurydzy z
puszki.

Pozdrawiam
Bakino

1. Data: 2003-08-19 10:20:51

Od: "" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje serdecznie - napewno oba wypróbuje

Anka

sok z aronii
salti barsciai
kuchnia brazylijska