suszone pomidory hiba...

1. Data: 2003-03-14 21:59:09

Temat: suszone pomidory hiba...
Od: "starsza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Nadkuchennych!

parę razy bardzo mi pomogliście i jeszcze raz
serdeczne dzięki za dotychczas!

a teraz najsampierw problemek....
w sklepie 'na rogu' obok róznych przecierów
pomidorowych pojawiły się próżniowo pakowane
torebki.... są płaskie i czerwoniaste w środku
i ogólnie to wygląda, jakby torebka z pomidorami
wpadła pod TIRa.... bidulka....
czy to mogą być suszone pomidorki?
a jeśli tak - to na co dobrego można je przerobić?
wolałabym takie cóś na gorąco....

Pozdrawiam Wszystkich Łykendowo...

starsza, chtura tak z łakomstwa i czczej
ciekawości

1. Data: 2003-03-15 12:05:03

Temat: Re: suszone pomidory hiba...
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

starsza wrote:

> [...]
> wpadła pod TIRa.... bidulka....
> czy to mogą być suszone pomidorki?
> a jeśli tak - to na co dobrego można je przerobić?

na gorąco nadaje się toto do sosów pomidorowzch, np. do pizzy, spaghetti.
Można dodać również do mięs wszelakich, jak trochę pomidorowo pasuje. Ja
dodaję je pokrojone do sałatek, np. ruccola z tym smakuje świetnie. Tak
samo na serz i podobne (np. mozarella). Można dać do oliwy i ma się świetną
zagrychę.

Waldek

1. Data: 2003-03-15 14:44:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Mar 2003 13:05:03 +0100, waldemar z domu
<w...@t...de> wrote:

>na gor?co nadaje si? toto do sosów pomidorowzch, np. do pizzy, spaghetti.
>Mo?na doda? równie? do mi?s wszelakich, jak troch? pomidorowo pasuje. Ja
>dodaj? je pokrojone do sa?atek, np. ruccola z tym smakuje ?wietnie. Tak
>samo na serz i podobne (np. mozarella). Mo?na da? do oliwy i ma si? ?wietn?
>zagrych?.
>
>Waldek

ale w tej oliwie to piowinny troche postac/polezec, zeby odzyly.
na niektorych opakowaniach sa wskazowki co do reanimacji tych
rozjechanuch sierotek - zazwyczaj jest to tortura wrzatkiem
zalewajaca ;)

Pierzu, ja tam lubie zuc te gumiaste plaskie pomidorki jak mnie
najdzie, ale slonizna to rzadka ;))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-15 15:02:23

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> na niektorych opakowaniach sa wskazowki co do reanimacji tych
> rozjechanuch sierotek - zazwyczaj jest to tortura wrzatkiem

parę dni w normalnie ciepłej oliwie. Znaczy wciepnąć do normalnie ciepłej i
wstawić do lodówki, coby się przegryzły.

> Pierzu, ja tam lubie zuc te gumiaste plaskie pomidorki jak mnie
> najdzie, ale slonizna to rzadka ;))

fakt. Wczoraj akurat żona robiła inwentaryzację lodówki i znalazło się pół
paczki (znaczy jakieś 100gramów) suszonych pomidorów i polski twaróg
półtłusty zakupiony w niedzielę we Wrocławiu. Żarcie z tego było przednie.

Waldek

1. Data: 2003-03-15 15:26:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Mar 2003 16:02:23 +0100, waldemar z domu
<w...@t...de> wrote:

>par? dni w normalnie ciep?ej oliwie. Znaczy wciepn?? do normalnie ciep?ej i
>wstawi? do lodówki, coby si? przegryz?y.

a nie zmetnieje to w lodowce? tzn mnie jeszcze nigdy nie
zmetnialy, bo nie mialy kiedy ;)))

>fakt. Wczoraj akurat ?ona robi?a inwentaryzacj? lodówki i znalaz?o si? pó?
>paczki (znaczy jakie? 100gramów) suszonych pomidorów i polski twaróg
>pó?t?usty zakupiony w niedziel? we Wroc?awiu. ?arcie z tego by?o przednie.
>
>Waldek

nie mam suchych, mam w oliwie, zrobie sobie niby hiszpanska
przystawke - male korniszonki, cebulka (mala, dlatego zdorbniona
;) , patrz: korniszonki), czarne oliwki, feta, i te pomidory -
cale morze srodziemne sie tam miesza ;))) do tego bardzo smaczny
chleb, pain pave czyli brukowiec ;)

pierzu, co cottage cheese ma w lodowce klasycznei niejako -
rzodkiewka, szczypiorek oraz koperek
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-17 10:44:59

Od: "starszo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:b4v4qf$lq8$05$1@news.t-online.com...

> na gorąco nadaje się toto do sosów pomidorowzch, np. do pizzy, spaghetti.
> Można dodać również do mięs wszelakich, jak trochę pomidorowo pasuje. Ja

a widziiiiiiisz..... i tak uczynię!!!!

dzięki Waldemarze zez domu:)))

starsza, chtura po te kalekie pomidorki skacze

1. Data: 2003-03-17 10:47:32

Od: "starszo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson"

> Pierzu, ja tam lubie zuc te gumiaste plaskie pomidorki jak mnie
> najdzie, ale slonizna to rzadka ;))

Dzięki Krysiu!

to się moje domowniku ucieszą... lubią
takie słone podjadki...

starsza, chtura słodko-kwasna raczej

1. Data: 2003-03-17 18:12:55

Od: "Monia" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się zapytać gdzie mozan kupic takie suszone pomidory w Poznaniu. Za
podpowiedź z góry dziekuję

Monia

Użytkownik "starszo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krysia Thompson"