swiniak w wannie

1. Data: 2010-12-27 11:32:42

Temat: swiniak w wannie
Od: "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Mam pytanie do pana Slavisty.
Wiem, że człowiek to doświadczony i wiele w życiu przeszedł.
Chodzi mi o hodowanie świniaka w wannie.
Kiedyś, dawno temu, gdy ktoś z szanownych grupowiczów zapytał
jak zrobić domowym sposobem słoiczek smalcu pan Slavista
nakazał mu w pierwszych słowach - "kup świniaka!", po czym
zaczął wyjaśniać, że każdy z nas to gnój, żyd (celowo z małej
litery) i szczyl, nie pamiętający o zacnym zwyczaju
hodowli trzody chlewnej w wannach i na balkonach.
Ciekawi mnie to bardzo od strony technicznej, gdyż piszę
pracę poświęconą tamtym czasom. Temat świń w blokowiskach
zafrapował mnie bardzo.
Panie Slavisto. Tu nie ma ironii - proszę o rzetelną pomoc.

2. Data: 2010-12-27 12:56:05

Temat: Re: swiniak w wannie
Od: Rysio <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-27 12:32, kukikoko pisze:
> [...]
> zafrapował mnie bardzo.
> Panie Slavisto. Tu nie ma ironii - proszę o rzetelną pomoc.

Faktem jest ze Świń w tamtych czasach bylo duzo w blokowiskach.

3. Data: 2010-12-27 14:11:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> wrote in message

Jeszcze jeden parchaty mit, taki sam jak ten o sześciu milionach parchów
zamordowanych przez nas, Polaków.

4. Data: 2010-12-27 14:40:58

Od: "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jeden parchaty mit, taki sam jak ten o sześciu milionach parchów
> zamordowanych przez nas, Polaków.

ale przecież to pan pisał o tym świniaku, panie Slavisto - że nie zna życia,
kto nie hodował świniaka w wannie.
opowiadaj pan!

5. Data: 2010-12-27 17:40:45

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-27 13:56, Rysio pisze:

> Faktem jest ze Świń w tamtych czasach bylo duzo w blokowiskach.

zwlaszcza w zatoce...

6. Data: 2010-12-28 06:47:01

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> napisał w wiadomości

> ale przecież to pan pisał o tym świniaku, panie Slavisto - że nie zna
> życia,
> kto nie hodował świniaka w wannie.
> opowiadaj pan!

Nawet w dzisiejszych czasach swin we wannie jest sporo (szczegolnie w
okresie kapieli hehehe).

7. Data: 2010-12-28 08:32:49

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> napisał w wiadomości

> Nawet w dzisiejszych czasach swin we wannie jest sporo (szczegolnie w
> okresie kapieli hehehe).

Najczęściej widziałem świniaka w wannie w komuszej PKF (dla niekumatych -
Polska Kronika Filmowa)... Rodzaj propagandy przeciw chłoporobotnikom
sugerującą, że braki w mięsie na rynku są z ich powodu

8. Data: 2011-01-04 22:41:23

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> napisał w wiadomości
> Dzień dobry,
> Mam pytanie do pana Slavisty.
(...)
> Panie Slavisto. Tu nie ma ironii - proszę o rzetelną pomoc.

Panslavista to nie Pan Slavista ani pan Slavista i w wołaczu ten pseudonim
brzmieć powinien Panslavisto !
Jeżeli piszesz pracę zacznij od słownika i encyklopedii i poszukaj hasła
panslawizm lub panslavism - to taka idea była....
--
Jackare

9. Data: 2011-01-04 22:57:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Jeżeli piszesz pracę zacznij od słownika i encyklopedii i poszukaj hasła
> panslawizm lub panslavism - to taka idea była....

Była i jest i nie ma nic wspólnego z lewackim ZSRR. Była odpowiedzia na
pangermanizm i rządy Habsburgów na Słowiańszczyźnie.
Jest też jedynym ratunkiem dla Polski i Polaków oraz innych Słowian.
Wytworem pangermańskim jest UE.

10. Data: 2011-01-05 00:35:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 23:41:23 +0100, Jackare napisał(a):

> [...]
> Jeżeli piszesz pracę zacznij od słownika i encyklopedii i poszukaj hasła
> panslawizm lub panslavism - to taka idea była....

Popieram radę :-)

Co w te święta na plus, a co na minus?
DOBRYM LUDZIOM...
Świątecznie.