syfon do bilej smietany - co jeszcze da sie ubic?

1. Data: 2010-05-18 08:51:00

Temat: syfon do bilej smietany - co jeszcze da sie ubic?
Od: " gniady" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

slyszalem, że syfon do robienia bitej smietany można uzywac rowniez do
przygotowania musow jakichs pianek, czy podobnych rzeczy. Nie moge sobie
jednak wyobrazic produktu koncowego. Co powstanie gdy wleję sok? i ubieje?

2. Data: 2010-05-18 15:42:59

Temat: Re: syfon do bilej smietany - co jeszcze da sie ubic?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 08:51:00 +0000 (UTC), gniady napisał(a):

> [...]
> jednak wyobrazic produktu koncowego. Co powstanie gdy wleję sok? i ubieje?

Białko możesz ubić :-)
Całe jajka też.

3. Data: 2010-05-19 05:24:51

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " gniady" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednak wyobrazic produktu koncowego. Co powstanie gdy wleję sok? i ubieje?

a co to za cudo? Nie znam... Daj linka coby zobaczyc jak toto wyglada...

4. Data: 2010-05-19 09:13:47

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 May 2010 07:24:51 +0200, Misiek napisał(a):

> a co to za cudo? Nie znam... Daj linka coby zobaczyc jak toto wyglada...

Jak wdziabiesz do Google syfon do bitej śmietany, to trochę rozjaśnia
temat. Wiem, bo sam się zastanawiałem co to ;)

I w sumie fajna rzecz, tylko kurcze, 200 zł za takie urządzonko, to dużo :(

--
Kapsel
http://kapselek.net

5. Data: 2010-05-19 10:50:32

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> temat. Wiem, bo sam się zastanawiałem co to ;)
>
> I w sumie fajna rzecz, tylko kurcze, 200 zł za takie urządzonko, to dużo

Jeszcze mnie nie powalilo zeby kupowac za 200 zeta urzadzenie do ubicia
smietany hehehe
a nie łaska tak "tradycyjnie" ?
Smietana do michy, trzepaczke w reke i dawaj...
hehehe

6. Data: 2010-05-19 12:31:03

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.05.2010 12:50, schrieb Misiek:

> [...]
> smietany hehehe
> a nie łaska tak "tradycyjnie" ?
> Smietana do michy, trzepaczke w reke i dawaj...

pewnie że się da. I jest nawet lepsza. A ten syfon robi dokładnie to
samo, co bita śmietana w sprayu. Spienia się toto za pomocą N2O.

Waldek

7. Data: 2010-05-19 15:10:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 14:31:03 +0200, Waldemar Krzok napisał(a):

> pewnie że się da. I jest nawet lepsza. A ten syfon robi dokładnie to
> samo, co bita śmietana w sprayu. Spienia się toto za pomocą N2O.

Gaz rozweselający?
:-)

8. Data: 2010-05-21 19:06:49

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gaz rozweselający?
> :-)

I do tego rako.twurczy.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

Buy Crackers at Low Price in India
Szynkowar.
Kefir własnej roboty