Szynkowar.

1. Data: 2010-05-17 09:54:43

Temat: Szynkowar.
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad zakupem tego ustrojstwa, ale chciałabym zasięgnąć opinii
użytkowników. Używa ktoś? Oferta i opinie sprzedawców są obiecujące, ale to
wiadomo. Warto się w to bawić?
J.

2. Data: 2010-05-17 11:15:45

Temat: Re: Szynkowar.
Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> opinii użytkowników. Używa ktoś? Oferta i opinie sprzedawców są
> obiecujące, ale to wiadomo. Warto się w to bawić?

Używam czeskiego od 4 lat,wsad mięsa 1kg-1,20kg.
Wędlin ze sklepu już obecnie nie da sie jeść, moję wyroby są bardzo samaczne
i takie jak mnie i rodzinie pasują.
Jak zaczynałem to podpierałem sie tą strona
http://www.wedlinydomowe.pl/articles.php?topic=126
teraz juz sam sobie dozuję odpowiednie przyprawy i czas prosecu. ( lata
pracy :) )

Bardzo polecam jeżeli nie masz ochoty jeść chemii w wędlinach.

P.

3. Data: 2010-05-17 11:58:38

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4bf11263$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>,
krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> użytkowników. Używa ktoś? Oferta i opinie sprzedawców są obiecujące, ale to

A gdzie to można kupić?

Władysław

4. Data: 2010-05-17 12:26:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 May 2010 13:58:38 +0200, Władysław Łoś napisał(a):

> A gdzie to można kupić?
>
> Władysław

Na Allegro, pełno jest.

5. Data: 2010-05-17 13:19:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> Wędlin ze sklepu już obecnie nie da sie jeść, moję wyroby są bardzo
> samaczne i takie jak mnie i rodzinie pasują.

To pochwal się trochę sztandarowymi wyrobami:-)

> [...]
> pracy :) )
>
> Bardzo polecam jeżeli nie masz ochoty jeść chemii w wędlinach.

No właśnie dlatego wpadł mi do głowy ten szynkowar. Piekę co prawda mięsko,
ale chciałabym czegoś więcej, ale nie mam ochoty (jeszcze) bawić się w
wędzenie.
J.

6. Data: 2010-05-17 13:19:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W=?ISO-8859-2?B?s2FkeXOzYXcgIKNvtg==?= wrote:

> A gdzie to można kupić?

Allegro.
J.

7. Data: 2010-05-17 14:19:43

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysław Łoś wrote:

> A gdzie to można kupić?
>
> Władysław

W Polsce, w Czechach, w sklepach, nie tylko na ALLEGRO.

8. Data: 2010-05-18 05:42:04

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pracy :) )
>
> Bardzo polecam jeżeli nie masz ochoty jeść chemii w wędlinach.

Ok, pod warunkiem ze mieso tez masz "od siebie" :-)
A jak uzywasz "kupnego" miesa to i tak "troche" chemii sie najesz...
niestety, mieso tez jest szikowane (polecam przedostatni numer WPROST i
poczytanie o tym... Maslo mialo "masla w masle" nawet "az" 13 % i nadal bylo
nazywane maslem, cukier mial cukru w cukrze 80%... itd, itp... Wedliny
"celece" robione z wieprzowiny, MMO (Mieso mocno odkostnione) to tak na
prawde mieszanka mielonych kosci, szpiku, tluszczu itp... Lepiej nie
wiedziec czasem co sie je :-) )
fragment:
Schab może być spreparowany z drobiu, parówki cielęce - zawierać tylko
wieprzowinę, a truskawki w "truskawkowym" nadzieniu czekolady często udaje
buraczany przecier. Dziwolągów wykrytych w 2009 r. przez Państwową Inspekcję
Handlową jest znacznie więcej.

Produkty jedzeniopodobne

Numer: 19/2010 (1422)
http://www.wprost.pl/ar/194057/Produkty-jedzeniopodo
bne/?I=1422

9. Data: 2010-05-18 15:54:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 07:42:04 +0200, Misiek napisał(a):

> cukier mial cukru w cukrze 80%...

A - to mnie bardzo zainteresowało. Co oni tam w cukrze szmuglują prócz
cukru? Bo od pewnego czasu odczuwamy z rodziną dolegliwości po posłodzeniu
herbaty (czyli spożyciu cukru w nieprzetworzonej postaci) - w zw. z tym
pijemy gorzką albo z miodem, po miodzie nic się nie dzieje. Po WŁASNYM
miodzie.
I nie, to nie jest starość - nasze młode córki też narzekają, że chyba w
tym cukrze jest coś więcej niż... cukier.
Mogę prosić o link do tego artykułu?

10. Data: 2010-05-18 15:56:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 17:54:58 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> I nie, to nie jest starość - nasze młode córki też narzekają, że chyba w
> tym cukrze jest coś więcej niż... cukier.

Oj, przepraszam, nie zauwazyłam linku na dole :-)

Kefir własnej roboty
Co to za przyrządy?
HOT DOGS
WALL ART