system modułowy re_set BRW

1. Data: 2006-05-25 12:39:22

Temat: system modułowy re_set BRW
Od: "aneta" <a...@i...pl.WYWAL.TO> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy wlasciciele takowego moga podzielic sie wrazeniami "po"? bylabym
wdzieczna, gdyz przymierzam sie do tego systemu.

pozdrawiam
aneta

2. Data: 2006-05-25 13:46:42

Temat: Re: system modułowy re_set BRW
Od: "Geny" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam reset kupiony 2 mce temu. powiem tak: super wyglada, robi wrazenie na
ludziach, szafki i szafa sa dobre i jestem z nich zadowolony, natomiast
szuflady sa strasznie plytkie i nie ma co marzyc, zeby tam duzo schowac.

ale wyglada fajnie :)

3. Data: 2006-05-25 15:57:21

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-25 14:39:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *aneta* skreślił te oto słowa:

> witam,
>
> czy wlasciciele takowego moga podzielic sie wrazeniami "po"? bylabym
> wdzieczna, gdyz przymierzam sie do tego systemu.

Skręca się dobrze, wygląda naprawde fajnie.
Sofa tez jest wygodna.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

4. Data: 2006-05-26 07:15:27

Od: "aneta" <a...@i...pl.WYWAL.TO> szukaj wiadomości tego autora

no to chyba mnie namowiliscie ;)

pozdrawiam
aneta

5. Data: 2006-05-26 21:41:00

Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aneta" <a...@i...pl.WYWAL.TO> napisał w wiadomości
> witam,
>
> czy wlasciciele takowego moga podzielic sie wrazeniami "po"? bylabym
> wdzieczna, gdyz przymierzam sie do tego systemu.

zwróć uwagę na prowadnice i takie tam wykończenie
jest duża różnica (zarówno w cenie jak i jakości wykończenia) pomiędzy
zwykłą okleinowaną wersją a taką z fornirem

dokupywałem do innych mebli komodę re_set właśnie fornirowaną i jestem
prawie zadowolony (ale może jakieś wyższe wymagania mam?), natomiast zwykły
re_set w moim odczuciu jest, jakby to napisać? - taki sobie, zresztą jak
większość mebli brw

pozdr
sli

Meble kuchenne BRW na zamówienie
lodowka 2 czy 1?
jakiś patent na tanie roletki/żaluzje zewnętrzne ?
Jaka prawidłowa wysokość szafek kuchennych?
Patent na brzegi malowanych kolorem scian?