szabo - wyszków, łochów okolice

1. Data: 2011-04-10 14:58:11

Temat: szabo - wyszków, łochów okolice
Od: "Kasia G" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuję kogoś kto na działce rekreacyjnej wbudowałby niewielkie szambo (ok
4m3), chyba , że szanowni grupowicze mają fajne pomysły na ten luksus
naszego wieku to oczywiście proszę o porady.
Na razie wiem, że jest to działeczka 500 m i nie można , ale wszyscy na
terenie tych działek stosują to rozwiązanie (wg mnie lepsze niż wylewanie
pod krzaki sąsiada).
Niestety z góry dziękuję za rozwiązania typu beczka 100l z dziurą do ziemi.

z gory dziękuję za wszelkie info
KG

2. Data: 2011-04-10 15:05:38

Temat: Re: szabo - wyszków, łochów okolice
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia G" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
> pod krzaki sąsiada).
> Niestety z góry dziękuję za rozwiązania typu beczka 100l z dziurą do

Lepsza beczka 2000 l bez dziury.

3. Data: 2011-04-10 16:53:56

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

Wszystko zależy od tego jakie będą plany użytkowania. Zbiorniki na szambo są
w sprzedaży. Warto je posadowić przy drodze, aby szambowóz nie musiał
wjeżdżać na działkę. Pojemność zależeć będzie od ewentualnej zabudowy
działki - gdy bedzie to dom całoroczny lepiej zakopać większy zbiornik.

4. Data: 2011-04-12 08:03:06

Od: "c_apitan" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia G" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pod krzaki sąsiada).
> Niestety z góry dziękuję za rozwiązania typu beczka 100l z dziurą do

Witam,
może oni coś doradzą

http://www.mareco.com.pl/

http://www.walbud.com.pl/

Pozdrawiam
capitan

Kapusta wczesna
Pytanie do Mirzana o kosaciec florentynski
Trawa na intensywnie użytkowany trawnik
Gdzie w okolicach Katowic, Gliwic, Rudy Sl kupie tanio dobre thuje 160 cm - 80 szt
mech wszedzie..