szczepienie

1. Data: 2004-08-20 12:17:51

Temat: szczepienie
Od: "Jacek Jasiński" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chce zaszczepic kilka jablonek na przyszlosc, te moje sa juz stare, ale
przepyszne. Nie mam doswiadczenia, prosze wiec o odeslanie mnie do jakiegos
poradnika/informatora, oczywiscie najchetniej w internecie. Nigdy nie
szczepilem, zatem potrzebuje WSZELKICH informacji: jak pobierac zraz, z
jakiego miejsca, na czym i kiedy szczepic, jak zabezpieczyc, jak prowadzic
itd, itp.

Pozdrawiam i z gory dziekuje
nowy czlowiek na liscie
Jacek Jasinski

2. Data: 2004-08-20 17:52:34

Temat: Re: szczepienie
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Jasiński" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiego miejsca, na czym i kiedy szczepic, jak zabezpieczyc, jak prowadzic

Człowiek na grupie nowy ale nazwisko nie.:-))

Pozdrawiam
skryba

lubin trwaly ozdobny
Papirus ciag dalszy ...