szczoteczki do zębów - proste, czy "falowane" ?

1. Data: 2005-07-02 10:31:08

Temat: szczoteczki do zębów - proste, czy "falowane" ?
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakie szczoteczki do zębów są lepsze -
"tradycyjne", o płaskiej "powierzchni trącej",
czy różnorakie "nowoczesne", w najprostszym
przypadku o dwóch długościach włosia...?

Z góry dziękuję za odpowiedź
i pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2005-07-02 19:45:06

Temat: Re: szczoteczki do zębów - proste, czy "falowane" ?
Od: ulapod <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> Witam,
> jakie szczoteczki do zębów są lepsze -

elektryczne :)

3. Data: 2005-07-03 08:15:39

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:da5qnr$kre$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> jakie szczoteczki do zębów są lepsze -
> "tradycyjne", o płaskiej "powierzchni trącej",
> czy różnorakie "nowoczesne", w najprostszym
> przypadku o dwóch długościach włosia...?

a ja mam inne pytanie - co ile powinno sie je wymieniac? ja niezbyt szybko
zuzywam, kiedys slyszalam, ze co mc, potem, ze co 3 mce...

4. Data: 2005-07-03 11:21:34

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-03 10:15:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *taora* skreślił te oto słowa:

> a ja mam inne pytanie - co ile powinno sie je wymieniac? ja niezbyt szybko
> zuzywam, kiedys slyszalam, ze co mc, potem, ze co 3 mce...

Jak indikator wyblaknie ;]

Choć ja po miesiącu już nie czuję takiego fajnego nacisku jak na początku,
włoski się nieco na boki rozeźdżają, i wymieniam.

--
Lia

5. Data: 2005-07-03 22:04:14

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.07.2005, o godzinie 12.31.08, na pl.sci.medycyna, Marcin
napisał(a):

> jakie szczoteczki do zębów są lepsze -
> "tradycyjne", o płaskiej "powierzchni trącej",
> czy różnorakie "nowoczesne", w najprostszym
> przypadku o dwóch długościach włosia...?

Takie, jakie Ci pasują. Wystarczy przejechać językiem po zębach i wiadomo,
czy szczoteczka wykonała swoją robotę dobrze. Ja tam różnych używam, ale ta
do której wracam najczęściej to najprostsza Colgate Plus. :)

*Habeck*
- Schutzbach

6. Data: 2005-07-03 22:04:38

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.07.2005, o godzinie 10.15.39, na pl.sci.medycyna, taora napisał(a):

> a ja mam inne pytanie - co ile powinno sie je wymieniac? ja niezbyt szybko
> zuzywam, kiedys slyszalam, ze co mc, potem, ze co 3 mce...

To się czuje i zależy od szczotki. :)

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2005-07-04 14:51:03

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:xc7h4ze6ev6a$.dlg@habeck.pl...

> To się czuje i zależy od szczotki. :)

jak sie uzywa medium czy twardych i jeszcze robi sie to delikatnie, to sie
naprawde nie czuje:)

8. Data: 2005-07-04 14:56:36

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-04 16:51:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *taora* skreślił te oto słowa:

> jak sie uzywa medium czy twardych i jeszcze robi sie to delikatnie, to sie
> naprawde nie czuje:)

Jak to nie, ja przy medium po tygodniu już czuję róznice w nacisku i po
trzech, w efektach jej działania.
No ale ja szczoteczki to nawet i 4 razy dziennie używam...

--
Lia

alkohol w ciąży
małe piersi od czego to zależy?
wysoka temp i powiekszone wezly chlonne na szyi
"za duże serce"
gdzie mozna kupic krew