szpinak

1. Data: 2006-11-09 19:03:08

Temat: szpinak
Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Hali Targowej byłem dzisiaj zrobić różne "egzotyczne" zakupy - pigwę,
pepperoni, ogórki małosolne z pepperoni...
Jako że słabego charakteru jestem to i szpinaku kilo świeżego mi jakoś tak
się kupiło.
Miałem jakąś mglistę wizję na surowo go zjeść z dziewczynami, z dodatkiem
jakiejś oliwy może, może czegoś jeszcze...
Znacie jakieś przepisy na szpinak surowy?

Mariusz

2. Data: 2006-11-09 19:11:27

Temat: Re: szpinak
Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj tak coś od ssiebie pokombinowac w/g mnie na tym to polega . ale
żeby nie było to ostatnio jadłem szpinak z filetowaną pomarańczą ,
orzeszkami pinii i coś tam jeszcze nie pamiętam niezłe to było.

pozdrawiam piotr

sałatka lub surówka z duza ilościa natki pietruszki
ZIEMNIACZANKA GORSKA NIE TYLKO...
Kuchnia rosyjska - czy jest gdzies?
gdzie warto zjesc w okolicach Raciborza
Rozmowa o pracę ;)