szpinak na surowo

1. Data: 2006-11-09 19:08:06

Temat: szpinak na surowo
Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Hali Targowej byłem dzisiaj zrobić różne "egzotyczne" zakupy - pigwę,
pepperoni, ogórki małosolne z pepperoni...
Jako że słabego charakteru jestem to i szpinaku kilo świeżego mi jakoś tak
się kupiło.
Miałem jakąś mglistę wizję na surowo go zjeść z dziewczynami, z dodatkiem
jakiejś oliwy może, może czegoś jeszcze...
Znacie jakieś przepisy na szpinak surowy?

Mariusz

2. Data: 2006-11-09 19:40:35

Temat: Re: szpinak na surowo
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> Znacie jakieś przepisy na szpinak surowy?

Ja mieszam z sałatą i pomidorami + jakis sos.

pozdr

cherokee

3. Data: 2006-11-09 20:13:19

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiejś oliwy może, może czegoś jeszcze...
> Znacie jakieś przepisy na szpinak surowy?

posiekaj slodka cebule (czerwona jest swietna), wyrzuc w jogurt
naturalny...dopraw sola, pieprzem, cytryna..pozostaw na jakis czas niechaj
odda jak najwiecej smaku...do szpinaku dodaj np. czastki pomaranczy...lub
pieczone boczniaki ;)...grzanki zrob...upraz sezamu...pokroj piersi
kurczaka...skrusz sera plesniowego....przesmazonego czosnku dodaj...wybieraj
co lubisz :)
umyc to dranstwo dobrze trzeba bo piach gromadzi niczym wieworka orzechy...
agataw

szpinak
sałatka lub surówka z duza ilościa natki pietruszki
ZIEMNIACZANKA GORSKA NIE TYLKO...
Kuchnia rosyjska - czy jest gdzies?
gdzie warto zjesc w okolicach Raciborza