szukam kręgarza

1. Data: 2007-11-02 15:19:59

Temat: szukam kręgarza
Od: madzia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
Szukam kręgarza w Rzeszowie lub okolicach. Może ktoś polecicie drodzy
grupowicze.
Interesuje mnie również terapia manualna, może kogoś znacie?
Pozdrawiam Madzia

2. Data: 2007-11-02 23:29:53

Temat: Re: szukam kręgarza
Od: pw <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Szukam kręgarza w Rzeszowie lub okolicach. Może ktoś polecicie drodzy
> grupowicze.

Kobieta zwana Serwinką - podobno bardzo skuteczna, ale kawałek od
Rzeszowa: Tarło koło Lubartowa.

Pozdrawiam
pw

3. Data: 2007-11-02 23:45:41

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 16:19, madzia <m...@g...pl> wrote:
> [...]
> grupowicze.
> Interesuje mnie również terapia manualna, może kogoś znacie?

Brrr, po co Ci ten kręgarz? Niepotrzebne ryzyko...
Terapeuta manualny: http://www.andrzejbak.pl

4. Data: 2007-11-03 09:48:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 02 Nov 2007 16:19:59 +0100, madzia wrote:

> Szukam kręgarza w Rzeszowie lub okolicach. Może ktoś polecicie drodzy
> grupowicze.

Nikogo, chyba, że zalezy Ci na rencie inwalidzkiej, albo odszkodowaniu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

5. Data: 2007-11-03 14:13:57

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Nikogo, chyba, że zalezy Ci na rencie inwalidzkiej, albo odszkodowaniu.

jak to jest, że dziesiątki znajomych skorzystało z usług kręgarzy i
wyleczyli się z przypadłości, które były nieuleczalne dla współczesnej
medycyny, a jednak lekarze z uporem kaczyńskiego utrzymują że takie
zdarzenia nie są możliwe.

--
www.vegie.pl

6. Data: 2007-11-03 17:23:38

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pw" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam

> Kobieta zwana Serwinką - podobno bardzo skuteczna, ale kawałek od
> Rzeszowa: Tarło koło Lubartowa.
>
> Pozdrawiam
> pw

Ta kobieta jest bardzo skuteczna w swoich działaniach.
Ma dar od Boga w postaci nastawiania kości po różnych złamaniach i
skręceniach itp.
Mojego męża postawiła na nogi po kontuzji (nie mógł chodzić miesiąc).
Nie jest to żadna ciemna, prosta baba ze wsi .Jej córka jest lekarzem i
przyjmuje ludzi razem z matką.
W Lublinie znam dużo osób które korzystały z jej pomocy.
Lekarze ortopedzi z Lublina czasem sami do niej jeżdżą.
Czasem aby się tam dostać trzeba wyjechać już w nocy.
Jolka

7. Data: 2007-11-03 18:34:40

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 18:23, "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Lekarze ortopedzi z Lublina czasem sami do niej jeżdżą.
> Czasem aby się tam dostać trzeba wyjechać już w nocy.
Te czasy, kiedy trzeba było korzystać z darów Boga w tej kwestii to
już minęły. Teraz mamy już wyszkolonych terapeutów manualnych,
osteopatów, dokształconych fizjoterapeutów. Oprócz "nastawiania" ,
potrafią oni postawić diagnozę, a samo ryzyko zabiegu zminimalizować.
To że akurat jakiś ortopeda jeździ po kręgarzach mnie nie dziwi.
Poznałem kilku "wybitnych" przedstawicieli tego zawodu. A sprawa
poznania kogoś kto udał się na rentę lub cmentarz po kręgarskim
zabiegu, jest tylko kwestią liczby znajomych.

8. Data: 2007-11-03 23:23:47

Od: pw <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:
> [...]
> wyleczyli się z przypadłości, które były nieuleczalne dla współczesnej
> medycyny, a jednak lekarze z uporem kaczyńskiego utrzymują że takie

To oczywiste: walczą w ten sposób o monopol - dzięki braku konkurencji
nie muszą oferować wysokiej jakości usług i mają całą kasę dla siebie.

Pozdrawiam
pw

9. Data: 2007-11-04 10:08:19

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pw wrote:

> To oczywiste: walczą w ten sposób o monopol - dzięki braku konkurencji
> nie muszą oferować wysokiej jakości usług i mają całą kasę dla siebie.

to było pytanie retoryczne, hihi :D

--
www.vegie.pl

10. Data: 2007-11-05 09:28:57

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nikogo, chyba, że zalezy Ci na rencie inwalidzkiej, albo odszkodowaniu.

Obawiam się, że odszkodowanie nie przysługuje. Czytałam o precedensie - sędzia
pytał, czy kręgarz przedstawiał się jako osoba z wykształceniem medycznym oraz
czy zmuszał (zachęcał) do poddania się jego zabiegom. Ponieważ nic takiego nie
miało miejsca pozew o odszkodowanie został oddalony.

Pozdrawiam
Jola

kto sie boi prywatnych szpitali c.d.
Bol galki ocznej