Re: szukam kręgarza

From: k...@g...com
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: szukam kręgarza
Date: Sat, 03 Nov 2007 11:34:40 -0700

wiadomościnews:fggc81$of2$1@nemesis.news.tpi.pl...> Witam

> Ta kobieta jest bardzo skuteczna w swoich działaniach.
> Ma dar od Boga w postaci nastawiania kości po różnych złamaniach i
> skręceniach itp.
> Mojego męża postawiła na nogi po kontuzji (nie mógł chodzić miesiąc).
> Nie jest to żadna ciemna, prosta baba ze wsi .Jej córka jest lekarzem i
> przyjmuje ludzi razem z matką.
> W Lublinie znam dużo osób które korzystały z jej pomocy.
> Lekarze ortopedzi z Lublina czasem sami do niej jeżdżą.
> Czasem aby się tam dostać trzeba wyjechać już w nocy.
> Jolka
Te czasy, kiedy trzeba było korzystać z darów Boga w tej kwestii to
już minęły. Teraz mamy już wyszkolonych terapeutów manualnych,
osteopatów, dokształconych fizjoterapeutów. Oprócz "nastawiania" ,
potrafią oni postawić diagnozę, a samo ryzyko zabiegu zminimalizować.
To że akurat jakiś ortopeda jeździ po kręgarzach mnie nie dziwi.
Poznałem kilku "wybitnych" przedstawicieli tego zawodu. A sprawa
poznania kogoś kto udał się na rentę lub cmentarz po kręgarskim
zabiegu, jest tylko kwestią liczby znajomych.