szukam leku

1. Data: 2002-04-14 17:38:26

Temat: szukam leku
Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow,
W Niemczech jest dostepny lek o nazwie SYNVISC...ten lek zastepuje plyn
stawowy przejmujac calkowicie jego funkcje ..czyli smarowanie stawowe,
amortyzacja podczas ruchu, ochrona stawu..itp.
Szukalem tego specyfiku w wykazie polskich lekow ale niestety nie znalazlem.
Odpowiednikow rowniez nie znalazlem.
Czy ktos z szanownych grupowiczow moglby mi w tym pomuc..bo przypuszczam, ze
poprostu nieumiejetnie szukalem.
Synvisc jest w Niemczech drogim lekiem...dlatego smiem przypuszczac, ze w
Polsce moze byc tanszy.
Za wszelka pomoc i nawet uwagi bede bardzo wdzieczny :-)))))))

Pozdrawiam..... borkon

2. Data: 2002-04-14 21:13:02

Temat: Re: szukam leku
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lek ten jest dostępny w Polsce pod tą samą nazwą. Do 9.04 znajdował się na
liście z odpłatnością 50% i kosztował pacjenta ok. 500-530zł za 3 ampułki.
jak jest teraz nie wiem. najlepiej dowiedzieć się w aptece
pozdr tolo

3. Data: 2002-04-14 23:52:27

Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za fachowa odpowiedz

"tolo" <t...@b...wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> liście z odpłatnością 50% i kosztował pacjenta ok. 500-530zł za 3 ampułki.
> jak jest teraz nie wiem. najlepiej dowiedzieć się w aptece

Zarys Anatomii Czlowiek - czy ktos ma opinie???
Kolana
otylosc - prosze o pomoc
jak znalezc seksuologa
Łysienie......druga sprawa