szukam rozmowcy o Gestalt i Zen

1. Data: 2000-07-31 07:54:56

Temat: szukam rozmowcy o Gestalt i Zen
Od: "neo4" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czesc!

mam ochote wymienic doswiadczenia i wiadomosci o Gestalcie i praktyce Zen

cholernie interesuje mnie tematyka "Psychoterapia i Zen" (a propo czy ma
ktos dostep do ksiazki o tym tytule wydanej przez Santorski & Co. ??)

Gasshio :-)

Marcin

1. Data: 2000-07-31 17:49:07

Temat: Re: szukam rozmowcy o Gestalt i Zen
Od: "sall" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkrecilem sie w to, juz dosyc czas temu, ale nie na tyle zeby praktykowac
zazen itd. Buddyzm to jest to, czego ja chce i potrzebuje. Ja to wiem! Wiem
tez, ze nie moge pozostawac tylko przy wiedzy ksiazkowej, ale DOSWIADCZAC.
Tylko czesto o tym zapominam. Jesli chodzi o terapie Gestalt, polecam
ksiazki Wojciecha Eichelbergera - konkretny czlowiek, jesli chodzi o te
zagadnienia, ktore Ciebie interesuja.

Pozdrawiam
Sall

1. Data: 2000-08-01 20:35:28

Od: jul <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

neo4 wrote:

> mam ochote wymienic doswiadczenia i wiadomosci o Gestalcie i praktyce Zen

wypijmy razem herbate

--
jul === o-o> roadie

"vehere necesse est
vivere non necesse"

Testy IQ
Coś o sobie
Re: Do czego grupa jest.
Re: Na zawsze
Re: Do wszystkich grupowiczek i grupowiczow