!

1. Data: 2000-07-31 08:04:20

Temat: !
Od: "Leh" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z racji swoich zainteresowań subskrybowałem sobie tą listę..... jednak co tu
dużo mówić . Jak napisał ktoś, że 99% maili to wielki chłam...
Szkoda gadać- wasze pogaduszki przypominają wynurzenia na różnych czatach !!
Gdzie tu psychologia????
Moje wrarzenie: tragedia.. przez duże T

1. Data: 2000-07-31 08:34:46

Temat: Re: !
Od: "j23" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leh

[...]

Najpierw naucz sie, czlowieku, pisac po polsku a potem dopiero krytykuj
innych. Skutkiem takich postow jak Twoj uwsteczniam sie w kierunku
dysortografii...

j23

1. Data: 2000-07-31 08:36:19

Od: n...@g...pl (NoFacjta) szukaj wiadomości tego autora

Leh napisał(a):

> Z racji swoich zainteresowań subskrybowałem sobie tš listę..... jednak co tu
> dużo mówić . Jak napisał ktoś, że 99% maili to wielki chłam...
> Szkoda gadać- wasze pogaduszki przypominajš wynurzenia na różnych czatach !!
> Gdzie tu psychologia????
> Moje wrarzenie: tragedia.. przez duże T

Zgadzam sie ... ta lista przypomina bardziej kacik zlamnach serc. Nie widze
jedak powodow dlaczego zraza nazywac to tragedia. Warto czasem komus cos
doradzic, wspomoc... wyniesc cos dla siebie.

Jezli Ci to nie interesuje skup sie na tym 1% chetnie poczytamy

Pozdrwaiam
NF

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-07-31 09:10:14

Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie tu psychologia????

Skoro jestes taki dobry, to moze sam zaproponuj jakis ciekawy temat zwiazany
z psychologia. Moze dlatego nic tu nie ma bo wszyscy narzekaja a nikomu nie
chce sie wymyslic jakiegos ciekawego zagadnienia....
Alexx

1. Data: 2000-07-31 09:41:51

Temat: Odp: !
Od: "Leh" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za swojsko brzmiącą ripostę, ale wydaje mi sie, że tzw. uwstecznianie
zachodzi tylko w wypadku gdy reprezentuje się już jakiś poziom, a z tego co
widze po użytkowniku o swojsko brzmiącym pseudo j23, poziom depresji już
został osiągnięty.

Moim celem nie jest obrażanie kogokolwiek, tylko stwierdzenie pewnego faktu,
iż na grupie dyskusyjnej o psychologoii powinno sie dyskutować o psychologi
tak jak o rowerach dyskutuje sie na liście dyskusyjnej o rowerach... (tak mi
sie przynajmniej wydaje)
Mam nadzieję że ten mail coś zmieni.
Pozdrawiam wszystkich
Leh

Użytkownik j23 <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:GSah5.66505$p...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-07-31 10:05:51

Od: "j23" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leh:
[...]

Jezeli masz mi cokolwiek do zarzucenia to prosze o konkrety a nie tego
typu nic nie wnoszace uogolnienia...
Postaram sie poprawic....

j23

Ps. I zmieniaj "Odp:" na "Re:"; ja juz sie tego nauczylam :-)

1. Data: 2000-07-31 10:25:30

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

NoFacjta napisał(a) w wiadomości

>Jezli Ci to nie interesuje skup sie na tym 1% chetnie poczytamy

Taaa, poczytamy... nie odzywamy sie, tylko czytamy, czytamy, i od czasu do
czasu krytykujemy. Kolega zapomnial, ze tylko ten nie popelnia bledow, kto
nic nie robi (mowi, pisze). I taki "czytaczek" wpada w samozadowolenie, ze
nie udzielajac sie moze uchodzic za medrca. (nie personifikuje - to uwaga
ogolna do tych, ktorzy odzywaja sie tylko po to, by dolaczyc do chórku
narzekaczy).

Pozdr
Moncia

1. Data: 2000-07-31 10:47:27

Od: "art69" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, ujawnij się to może i inni Cię pokrytykują

1. Data: 2000-07-31 12:15:14

Od: "Leh" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyszło na to, że jestem zadufanym w sobie bucem- tak chyba nie jest (mam
nadzieję)
Cieszę się że poruszyły was moje słowa- taki był ich cel.
Z racji tego że tak wszyscy na mnie napsioczyli ( dużo jest w was złości),
może uda mi się tym razem wywołąć u was trochę pozytywnych emocji.
Ktoś się "rzucał" że co chwilę pojawia się jakiś gość i krytykuje, ale chyba
sami widzićie że odnosi to czasami jakiś skutek. No i oczywiście jest ku
temu jeszcze jeden argument- jak ktoś zapisuje się na taką listę to
zazwyczaj chce się czegoś dowiedzieć z danej dziedziny, więc czyta,
czyta,czyta...a tu nic. Więc podstawowym odruchem w takich sytuacjach jest
zazwyczaj jakaś pretensja.

Idąc dalej: ktoś skrytykował, że tylko krytykują, a sami nic nie wnoszą od
siebie :-), więc jeśli się uda zapoczątkować jakąś dyskusję to proponuję
temat ściśle psychologiczny, na razie rzucam hasło- Carl Gustaw Jung..., a
co dalej to sie zobaczy :-)))

Pozdrawiam
leh

Użytkownik Alexx <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8m3fun$741$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2000-07-31 13:04:44

Od: "swaper" <s...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j23 <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3cch5.66904$p...@n...tpnet.pl...
(..)
"> Jezeli masz mi cokolwiek do zarzucenia to prosze o konkrety a nie tego
> typu nic nie wnoszace uogolnienia...

SLUSZNIE!
Facet nie wie czego chce(o nic nie pyta), a potem oczekuje zbawienia.
Co to za wyidealizowane ideologie ;-)

pzdr

szukam rozmowcy o Gestalt i Zen
Testy IQ