szukamy neurochirurga, ontologa z Warszawy

1. Data: 2005-05-27 12:38:17

Temat: szukamy neurochirurga, ontologa z Warszawy
Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do Was z ogromna prosbą. Proszę o radę. Mój 30-letni przyjaciel
ma nowotwór - teraz przerzuty na kręgosłup (odcinek szyjny), szukamy nazwisk
(telefonów, adresów szpitali/gabinetów) dobrych lekarzy: neurochirurga i
ontologa z Warszawy. Bardzo zależy nam na czasie. Rafał ma być operowany we
wtorek w Piekarach Śląskich, ale nie chce poddać się operacji w tamtym
szpitalu. Nie wiem dlaczego. Proszę o informacje na adres Rafała, mój lub
numery GG:

wolfik[małpa]pb89.zawiercie.sdi.tpnet.pl

małgorzata.matera[małpa]wp.pl

Rafał: 5374341

Ja: 1259169