szybki obiad

1. Data: 2004-05-04 21:24:10

Temat: szybki obiad
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podrzuccie jakies pomysly na szybki obiad, moze byc wegetarianski, ale
niekoniecznie. I zeby zdrowo... (karmie piersia). Pomysly mi sie juz
skonczyly, archiwum juz wyeksploatowalam, a tu obiad codziennie trzeba jesc.

Magda

1. Data: 2004-05-04 21:25:15

Temat: Re: szybki obiad
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niekoniecznie. I zeby zdrowo... (karmie piersia). Pomysly mi sie juz
> skonczyly, archiwum juz wyeksploatowalam, a tu obiad codziennie trzeba

Na czasie jest teraz botwinka...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-05-04 21:29:47

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na czasie jest teraz botwinka...
> --

Telepatia czy co? Wlasnie botwinke wpisalam sekunde temu na liste zakupow...

Magda

1. Data: 2004-05-05 06:20:18

Od: "Koliber" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez karmie :-) Wiec mam kilka szybkich obiadow opracowanych. Np.
1) mrozonka wloszczyzny (mozna w supermarketach kupic na wage- taniej) i do
tego kurze zołądki lub serca - pyszna nietuczaca i nieszkodzaca malemu zupa.
2) nie wiem jak duze i wrazliwe jest Twoje dziecko ale - poledwiczki
wieprzowe - szybko sie smaza i smaczne, najsmaczniejsze w tradycyjnej
panierce, ale mozna je po prostu tez udusic.
3) no i kurczak - nozki, udka wrzucasz do garnka dodajesz cebule (chyba ze
male nie moze) wegete albo inne takie, ziola prowansalskie i dusisz na
wolnym ogniu. Wstawiasz jak male spi i niech sobie pyrka jak dlugo sie da.
dolewaj tylko wody
Ja jak widzisz jestem raczej miesna ;-) A ile ma Twoje male? Moj synek ma 6
mcy i jem juz wszystko. Nawet fasolke "po bretonsku" tyle ze z puszki.
Pozdrowienia!
Koliber

1. Data: 2004-05-05 07:46:04

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koliber" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
6
> mcy i jem juz wszystko. Nawet fasolke "po bretonsku" tyle ze z puszki.

Dzieki za pomysly, napewno skorzystam. Moj tez 6 miesiecy wlasnie konczy.
Jem wsazystko oprocz orzechow wloskich bo ma po nich kolke. Nie szaleje tez
z chilly i tego typu ostrosciami.
Pozdrowienia dla maluszka!
Magda

Krewetki -jak ugotowac?
pomidory
szparagi
cos lekkiego przed badaniem u gastrologa
Knedle