cos lekkiego przed badaniem u gastrologa

1. Data: 2004-05-04 12:50:41

Temat: cos lekkiego przed badaniem u gastrologa
Od: Izabela Kopij <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie bardzo mam czas na szukanie po sieci... wiec po cichutku licze na
Wasze pomysly. Potrzebuje przepis na jakies lekkie danie obiadowe, ktore
mozna by zjesc przed wizyta u lekarza.
Odpadaja ostre skladniki, smietana, mleko, pomidory, rzeczy smazone (ech
az cud ze udaje mi sie gotowac podobne rzeczy:P).
I najlepiej, zeby mozna bylo to zrobic mniej wiecej w 30-40 minut.
Ma ktos jakis pomysl?

Izza zdesprowana

1. Data: 2004-05-04 13:00:10

Temat: Re: cos lekkiego przed badaniem u gastrologa
Od: "Kinga 'Slowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I najlepiej, zeby mozna bylo to zrobic mniej wiecej w 30-40 minut.
> Ma ktos jakis pomysl?
>
> Izza zdesprowana

Ale rozumiem, ze ta wizyta to jutro?
Bo jak szlam kiedys na gastroskopie to kazali nie jesc tak z 12-18 godzin
przed jedzeniem.

Mrozonka warzywna z ryzem, szybko i lekkostrawnie. Zupa warzywna nie na
miesie.
Kurczak gotowany.

--

Pozdrawia KingAM

"Ales ty madra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-05-04 13:02:42

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

rybka duszona z warzywami

Uzytkownik "Izabela Kopij" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2004-05-04 15:12:14

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Kopij napisał/a:

> Potrzebuje przepis na jakies lekkie danie obiadowe, ktore
> mozna by zjesc przed wizyta u lekarza.

Mnie lekarz polecił ugotowanie chudego mięsa (pierś z kurczaka) z
ziemniakami i marchewką, a później zmielenie tego na papkę. Takie jedzenie
również polecone jest przy wrzodach żołądka.

pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-05-05 02:17:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izabela Kopij" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> nie bardzo mam czas na szukanie po sieci... wiec po cichutku licze na
> Wasze pomysly. Potrzebuje przepis na jakies lekkie danie obiadowe, ktore
> mozna by zjesc przed wizyta u lekarza.

ale po co przed wizyta u lekarza trzeba zjesc "lekko"???

iwon(k)a

1. Data: 2004-05-05 11:56:44

Od: Izabela Kopij <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Izabela Kopij" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> ale po co przed wizyta u lekarza trzeba zjesc "lekko"?
zeby podczas jazdy samochodem TZ mi za bardzo nie marudzil:P
Izza

Knedle
pelargonie - żółknące liście ? ( wybaczcie)
Zrobiłam kotbullar
O weselu i potrawach, które jadłam
BABKA PIASKOWA