szyby ciepłochronne

1. Data: 2004-08-20 20:18:18

Temat: szyby ciepłochronne
Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Wyczytałam sobie na innej grupie, że istnieje takie coś, jak szyby
termoizolacyjne. Bardzo mnie to zainteresowało, bo w mieszkaniu mam
jedną ścianę okienną i przydałoby się uniemożliwić ciepełku uciekanie
zimą. Ale zimą, bo latem, to najlepiej siedzieć przy zasuniętych
roletach... I teraz, żeby nie wymieniać całych okien i chronić ciepło
tylko zimą, wymyśliłam sobie, że świetne byłyby jakieś folie naklejane
okresowo albo wręcz spray... Myślicie, że takie coś istnieje? Kto
widział, kto wie? :) (albo chociaż jak ich szukać..) Dzięki za odpowiedzi

M.

Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2004-08-21 00:40:17

Temat: Re: szyby ciepłochronne
Od: "savic" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okresowo albo wręcz spray... Myślicie, że takie coś istnieje? Kto
> widział, kto wie? :) (albo chociaż jak ich szukać..) Dzięki za odpowiedzi

no trzeba tu troche lekcji.po pierwsze wszystkie dzis montowane szyby sa
termoizolacyjne o calkiem niezlym wspolczynniku przenikania ciepla 1,1-sa co
prawda cieplejsze 0,4 ale cena kosmiczna wiec nalezy pominac to.wracajac do
standartowych to maja takie wlasciwosci ze przy zimowym koncie padania promieni
wpuszczaja je do mieszkania powodujac ocieplanie sie pomieszczenia a nie
pozwalaja uciekac promieniom cieplnym na zewnatrz.natomiast przy letnim koncie
padania slonca na szybe promienie sa odbijane i nie wlatuja do pomieszczenia.na
razie nic madrzejszego nie wymyslono-sa co rawda folie termoizolacyjne ale
kosztuja tyle co kosmiczna szyba termoizolacyjna.pozdrawiam

1. Data: 2004-08-22 10:53:00

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (savic, a któżby!) wyklepał:

> no trzeba tu troche lekcji.

Ano..

> po pierwsze wszystkie dzis montowane szyby sa
termoizolacyjne o calkiem niezlym wspolczynniku przenikania ciepla
1,1-sa co

Oo, wygląda na to, że takie mamy...

> [...]
> padania slonca na szybe promienie sa odbijane i nie wlatuja do pomieszczenia.

O proszę jakie cudeńka mam, nawet nie wiedziałam! :-) Dzięki za odpowiedź!

M.

Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

Kabina prysznicowa w promocji Praktiker lub OBI
Lodowka i zmywarka nie pod zabudowe do zabudowy
Nowa lodówka i tektura z tyłu
pomocy-komin się sypie
Kafle po położeniu - poradźcie prosz