pomocy-komin się sypie

1. Data: 2004-08-20 11:52:55

Temat: pomocy-komin się sypie
Od: "qszysz" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Domek ogrzewany gazem ,piecyk gazowy Świebodzin 19 kW, komin ze zwykłej
cegły o średnicy około 16 cm zaczyna pękać od środke na wysokości od
podłogi strychu do wierzchołka.Podobno jedynym ratunkiem oprócz wyburzania
jest wstawienie rur metalowych do środka.Robił to ktoś z grupowiczów?Bedę
wdzięczny za wszelkie rady i sugestie n/t jak najtańsdzym kosztem przywrócić
sprawność systemowi odprowadzania spalin w domku babci?
Pozdrawienia z pod komina!
qszysz

1. Data: 2004-08-20 13:46:51

Temat: Re: pomocy-komin się sypie
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przywrócić
> sprawność systemowi odprowadzania spalin w domku babci?

u mnie to robili, wszadzili rury w stary komin
bylo troche kucia bo komin okazal sie krzywy jak cholera.

musta

1. Data: 2004-08-21 12:26:05

Od: "Ebay" <L...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

"qszysz" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
> jest wstawienie rur metalowych do środka.Robił to ktoś z grupowiczów?Bedę

Witam
Jezeli komin jest dość prosty i ma przekrój 16cm to proponuje kupić rury ze
stali chromo-niklowej o średnicy 130 i włożyć je w komin.
Można ja wkładać z góry albo z dołu.
Rury na dole powinny byc zakończone skraplaczem i wyczystką a na górze
daszkiem.

Kafle po położeniu - poradźcie prosz
Szafa gdańska - jaka cena?
ogrzewanie na prąd - czy wymieniac?
składane stoły i wysuwane blaty do małej kuchni - szukam wzorów
jakie wybrac zelazko?