[szydelko] prosba

1. Data: 2005-10-08 21:11:02

Temat: [szydelko] prosba
Od: "aga" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)

na forum skierowala mnie znajoma robotkowiczka :) dopiero sie rozgladam,
poznaje co i jak :) i fajnie, ze jest miejsce, gdzie jest tyle osob z roznymi
talentami, gdzie mona powymieniac informacje, nauczyc sie czegos nowego

a na marginesie nauczyc, od niedawna szydelkuje i chcialabym kilkuletniej
dziewczynce zrobic taka fajna czapeczke, azurowa na szydelku , widzialam takie
cos kilkakrotnie w gazetkach na doroslych osobach, super to wyglada i tu moja
prosba, czy moglybyscie podpowiedziec mi jakies strony gdzie moglabym znalezc
takie czapeczki/kapelusiki, tylko ze ja potrzebuje wzor do tego, niestety nie
potrafie odrobic ze zdiecia :(

bardzo wam wszystkim dziekuje :)

2. Data: 2005-10-09 08:49:49

Temat: Re: [szydelko] prosba
Od: "aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znalezc
> takie czapeczki/kapelusiki, tylko ze ja potrzebuje wzor do tego, niestety

Nie ręcze, że znajdziesz tam akurat to o co Ci chodzi, alw myślę, że warto
zaglądnąć.

http://photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Detskie
%20modeli/

Pozdrawiam
Aneta (Zielona Góra)

3. Data: 2005-10-09 15:27:12

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tutaj znajdziesz wiele roznych czapek na szydelku ze schematami/od strony 3/
http://www.uzelok.ru/shapki_page3.html
Po kliknieciu na zdjecie otwiera sie nowa strona i na dole trzeba kliknc na
&#1057;&#1093;&#1077;&#1084;&#1072; 1 | &#1057;&#1093;&#1077;&#1084;&#1072; 2
Oczywiscie rozmiar trzeba sobie dobrac albo gruboscia
wloczki,albo zmniejszajac ilosc powtarzanych elementow,lub zmniejszajac
ilosc oczek lancuszka itp. Ada

4. Data: 2005-10-09 15:43:09

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> tutaj znajdziesz wiele roznych czapek na szydelku ze schematami/od strony 3/
> http://www.uzelok.ru/shapki_page3.html

Dziewczyny , serdeczne dzieki :)) zaraz zaczynam przegladac i jak tylko cos
znajde zabieram sie do roboty , mam nadzieje, ze do wiosny zdaze :)))

Ananaski w owalu
Stowarzyszenia w Polsce?
jak obsłużyć program
[szydełko] angielski