tabletki antykoncepcyjne a bole glowy

1. Data: 2003-02-11 20:27:07

Temat: tabletki antykoncepcyjne a bole glowy
Od: "Gwiazdeczka007" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Rozpoczęłam zażywanie tabletek antykoncepcyjnych Harmonet- 2 tabletki
zjedzone. To jest moje pierwsze opakowanie, wczesniej nic nie łykałam.
No i pojawil sie problem. Tabletki zazywam o godzinie 22.30. Jak klade sie
spac to przez dlugi czas nie moge zasnac, wali mi serce i odczuwam bol glowy.
Wczesniej miewalam podobne stany- wtedy kiedy nic nie zazywalam. Przeczytalam
na ulotce H., ze kiedy wystepuja bole migrenowe itp nie powinno sie zazywac
tabletek :( I teraz nie wiem czy to ze zazylam tabletki ma zwiazek z moimi
bolami glowy przede wszystkim wieczornymi- w dzien rzadziej, czy po prostu
boli mnie glowa, tak jak wczesniej- nie wiadomo czemu. Czy powinnam odstawic
tabletki? Moze zmienic na zazywanie poranne, czy to cos zmieni? Lekarki
niestety nie moge sie spytac -wyjezdzam w srode na kilka dni, a ona przyjmuje
jedynie w czwartki :(

Moze to bicie serca z ekscytacji zazywania tabletek? :)
A moze w powodu miesiaczki?!?
Czy ktos mial podobna sytuacje?

Pozdrawiam i prosze o pomoc, Gwiazdeczka
Ps. Prosze mi nie miec za zle ale wysylam tego posta rowniez na grupe
pl.soc.seks.

2. Data: 2003-02-11 21:11:34

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne a bole glowy
Od: "ohlala" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałam cilest i bóle głowy pojawiły się po 3 latach mojej współpracy z tymi
pigułkami. Odstawiłam je, bo objawy jakie zaczęły się pojawiać (mniej więcej
to co u Ciebie) były bardzo niepokojące, a przed braniem pigułek nigdy nic
takiego się ze mną nie działo. To dopiero moja druga menstruacja po ich
odstawieniu a czuję się o wiele lepiej. Ale u Ciebie sytuacja jest ciut
inna. Po 2 tabletkach takie objawy nie powinny wystepować. Piszesz, że bóle
głowy to Twoja codzienność, więc nie widzę tu raczej związku z branym
preparatem. Jednak na Twoim miejscu obserwowałabym swoje reakcje na dane
pigułki, bo różne osoby różnie reagują na te same preparaty...

Użytkownik "Gwiazdeczka007" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b2bmar$16$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

RAk Piersi