tabletki na słuch?

1. Data: 2015-07-03 11:58:03

Temat: tabletki na słuch?
Od: "korex" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W radiu usłyszałem dziś jakąś reklamę tabletek na słuch, zdziwiło mnie, że
jest coś takiego no ale niestety właśnie z powodu kiepskiego słuchu nie
zrozumiałem jego nazwy, akustivol czy jakoś tak. Jak brzmi nazwa tego leku
i czy on coś daje?

2. Data: 2015-07-04 18:55:38

Temat: Re: tabletki na słuch?
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-03 o 11:58, korex pisze:
> [...]
> że jest coś takiego no ale niestety właśnie z powodu kiepskiego słuchu
> nie zrozumiałem jego nazwy, akustivol czy jakoś tak. Jak brzmi nazwa

Google wskazują raczej acustivum.
Niestety nie znam.

3. Data: 2015-07-05 18:35:23

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-03 11:58, korex pisze:
> [...]
> zrozumiałem jego nazwy, akustivol czy jakoś tak. Jak brzmi nazwa tego leku

To są takie witaminki.
http://www.aptekaeskulap.com.pl/acustivum-56-tablete
k-p-19502.html

--
animka

4. Data: 2015-07-06 20:54:31

Od: Sonn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 o 18:35, animka pisze:

> To są takie witaminki.
> http://www.aptekaeskulap.com.pl/acustivum-56-tablete
k-p-19502.html

Znaczy się pomagają na odchudzenie... portfela ;)

--
Sonn

5. Data: 2015-08-14 19:12:06

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 lipca 2015 11:58:24 UTC+2 użytkownik korex napisał:
> [...]
> zrozumiałem jego nazwy, akustivol czy jakoś tak. Jak brzmi nazwa tego leku

Właśnie na ten temat pisałam:
http://okiemfarmaceutki.pl/acustivum-dobry-sluch/

6. Data: 2015-08-14 21:29:26

Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-14 o 19:12, b...@g...com pisze:

> Właśnie na ten temat pisałam:
> http://okiemfarmaceutki.pl/acustivum-dobry-sluch/

czyli nie zaszkodzi a pieniążka wyrwie

7. Data: 2015-08-15 09:29:04

Od: Sonn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-14 o 21:29, pam pisze:

> czyli nie zaszkodzi a pieniążka wyrwie

Tak jak te wszystkie nachalnie reklamowane parafarmaceutyki i suplementy
diety.

--
Sonn

Onkologia tarczycy Gliwice