tak sie powinno robić reklamy

171. Data: 2010-02-04 13:12:07

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> gnojek zawsze będzie zachowywal się jak gnojek
> a w tych wielkich samochodach robią się z nich jeszcze większe gnojki

Rozumiem, ze nie masz wielkiego samochodu (cokolwiek to znaczy)?
I.

172. Data: 2010-02-04 14:43:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś w początkach pisywania tutaj, też miałem takie uczucie. Niemniej
> przeszło po czasie i to nawet bez psychoterapii :) To chyba kwestia
> nabrania dystansu do własnej osoby.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
Cóż, może rzeczywiście, kiedyś człowiekowi łezka w oku się zakręci, że był
taki głupi i młody.....

MK

173. Data: 2010-02-04 17:25:53

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:

> http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM

jaki cudem wyscie zaskoczyli, ze to o pasy chodzi to ja nie wiem

--
bla

174. Data: 2010-02-04 17:29:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Cóż, może rzeczywiście, kiedyś człowiekowi łezka w oku się zakręci, że był
> taki głupi i młody.....

Ja czasem wdepnę w jakieś moje stare posty, które pisałam np. na psd.
I często sama się nie poznaję. ;)

Ewa

175. Data: 2010-02-04 19:25:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> jaki cudem wyscie zaskoczyli, ze to o pasy chodzi to ja nie wiem

Czasem używamy.

Qra

176. Data: 2010-02-04 19:30:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-luty-10, gazebo wlazł między psychopatów i wykrakał:

> jaki cudem wyscie zaskoczyli, ze to o pasy chodzi to ja nie wiem

no mnie chyba jakoś się skojarzyła ta laska z moja nauczycielka co mi
powtarzała "przechodź tylko przez pasy"!

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

177. Data: 2010-02-04 19:59:11

Temat: Re: [OT] dobra, co faceci dzisiaj noszą ?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Myślałem, że to ty siedzisz gdzieś w puszczach białowieskich,
> i napalasz się na fotki, ale skoro knieja kojarzy ci się ze mną,
> to na jakim zadupiu sama musiałaś nabierać ogłady? Gruzja? Czeczenia?

Niestety Wrocław i okolice.

--

Paulinka

178. Data: 2010-02-04 20:00:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Z lodem, czy z lodami?
> :-P

To było zdjęcie zrobione podczas rozkuwania zamrażarki z lodu ;)

--

Paulinka

179. Data: 2010-02-04 20:02:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Niektórzy robią loda, a niektórzy jedzą lody :-)

A Ty którą bramkę zwykle wybierasz?

--

Paulinka

180. Data: 2010-02-04 20:27:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Feb 2010 21:00:05 +0100, Paulinka napisał(a):

> To było zdjęcie zrobione podczas rozkuwania zamrażarki z lodu ;)

Aha, czyli z lodem :-)
--

Ikselka.

Re: tak sie powinno robić reklamy