taki chlebuś sucharkowy z migdałami RATUNKU

1. Data: 2004-03-14 19:47:11

Temat: taki chlebuś sucharkowy z migdałami RATUNKU
Od: "AsTrA03" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio własnie został przezemnie odkryty no przepyszny takie jakby
cieniutkie sucharki z migdałami wielkimi w środku !!! :-)
wie ktoś może jak to zrobić albo gdzie kupić??
Z góry dzięki!!
BUZIACZKI

1. Data: 2004-03-14 19:57:59

Temat: Re: taki chlebuś sucharkowy z migdałami RATUNKU
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsTrA03" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio własnie został przezemnie odkryty no przepyszny takie jakby
> cieniutkie sucharki z migdałami wielkimi w środku !!! :-)
> wie ktoś może jak to zrobić albo gdzie kupić??
> Z góry dzięki!!

wydaje mi sie, ze masz na mysli taki wloski przysmak. do kupienia w wwie w
supermarketach np. w bomiu. nie jest to takie- paczuszka ok. 18 zl. ale
rzeczywiscie smaczne:)

1. Data: 2004-03-14 20:36:43

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywa się to chlebkiem włoskim i jest robione przeze mnie w każde święta
Bożego Narodzenia :)))
Jak tylko dokopię się do przepisu do wstukam

cieplutkie pozdr

Nell

> [...]
> cieniutkie sucharki z migdałami wielkimi w środku !!! :-)
> wie ktoś może jak to zrobić albo gdzie kupić??

Beszamel i rodzina
ciasto z mrożonymi śliwkami - szukam przepisu
Re: Sredniowieczne slodycze
pieczenie w brytfannie
czosnek do galarety