takie tam....

1. Data: 2000-03-01 01:52:18

Temat: takie tam....
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

He...
Jednak żyję.
Myślałem, że będzie kiepsko....:-)
A jest w miarę dobrze.
To najważniejsze.
Sorry wielkie dla:
1. Pajonka Hfata
2. Jula
3. Kawula
za to, że nie zjawilem się tam, gdzie zjawić się miałem 27.02.2000
Tak wyszło....
Takie życie...
Nie wiem, czy po tym co przeszedłem jest sens pisać do grupy dyskusyjnej.
Ale chciałem się przypomnieć, że był ktoś taki jak machalas.
Normalny czy nie - ale był :-)
Moze napisze kiedyś... -:)
W imię starych czasów... Cholera, to nie ten sam machalas co przedtem.
Szkoda. Zacząłem sam siebie lubieć...

A tak? Pozostaje miec nadzieję, że grupowicze nie mają za złe machalasowi za
to, że niewiadomo dlaczego uciekł z grupy. On tam wie dlaczego...
Dużo pisać. Może przemilczmy?

jeśli czyta grupe ktoś, kogo nazywałem maleństwem, niech się odezwie.
Sentyment pozostał... A moze by tak od nowa?
--
Machalas
***

1. Data: 2000-03-01 10:01:19

Temat: Re: takie tam....
Od: jul <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas wrote:

> He...
> Jednak żyję.
> Myślałem, że będzie kiepsko....:-)
> A jest w miarę dobrze.
> To najważniejsze.
> Sorry wielkie dla:
> 1. Pajonka Hfata
> 2. Jula
> 3. Kawula
> za to, że nie zjawilem się tam, gdzie zjawić się miałem 27.02.2000
> Tak wyszło....

OK, 3maj sie..

--
jul === o-o> roadie

"vehere necesse est
vivere non necesse"

1. Data: 2000-03-01 12:01:10

Od: "Janusz H." <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas wrote:
> [...]

:)))
Witam ponownie!!!
Mam nadzieję, że wszystko OK

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2000-03-01 19:37:26

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisał(a) w wiadomości: ...

>He...
>Jednak żyję.
>Myślałem, że będzie kiepsko....:-)
>A jest w miarę dobrze.
>To najważniejsze.

Jestes!
To dobrze..
Ale cos Ty wymyslil?
Bozena
Kubus Fatalista

1. Data: 2000-03-01 19:43:48

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Machalas" <w...@f...com.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>W imię starych czasów... Cholera, to nie ten sam machalas co przedtem.
>Szkoda. Zacząłem sam siebie lubieć...

Ech Machalas Ty nie owijaj w bawelne ino wal prosto z mostu..

>to, że niewiadomo dlaczego uciekł z grupy. On tam wie dlaczego...
>Dużo pisać. Może przemilczmy?

As U wish.

>jeśli czyta grupe ktoś, kogo nazywałem maleństwem, niech się odezwie.

To zalatwiajcie raczej na priva :)

--
Bartek Nagórny
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

...This is a Tagline mirror><rorrim enilgaT a si sihT

1. Data: 2000-03-02 20:48:06

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisal cos w ten desen:
> He...
> Jednak żyję.
> Myślałem, że będzie kiepsko....:-)
> A jest w miarę dobrze.
> To najważniejsze.
(...)
> jeśli czyta grupe ktoś, kogo nazywałem maleństwem, niech się odezwie.
> Sentyment pozostał... A moze by tak od nowa?

machalasku
smutno i ble ble jest tu bez ciebie i bez bozenki fatalistki (:))
tak sobie czasem sie zastanawiam, co oprabiasz i w ogole...
i fajnie ze jeszcze o mnie w ogole pamietasz
to naprawde milusie
a ja tez juz przestalam pisywac
moze wydoroslalam (:)) a moze mi sie znudzilo
a moze mi sie przypomnialo, ze istnieje swiat
gdzie przyjaciele moga patrzec sobie w oczy
tak czy inaczej
tesknie za toba
ale szkoda ze wszystko co moge dla ciebie zrobic
to wystukac pare cieplusich slowek
a chcialabym cos zmienic

wasza
kochana
malusia
mała
malenstwo

czy jak tam sobie chcecie

1. Data: 2000-03-03 21:48:10

Temat: Odp: takie tam....
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Kubuś bardzo Fatalista !!

Kubuś bardzo Fatalista napisała:
> Jestes!
> To dobrze..
> Ale cos Ty wymyslil?
> Bozena
> Kubus Fatalista

Inni wymyślili za mnie....
Ja tylko bylem eksperymentem w doświadczeniu :-)))

A tak serio - to chodziło o sprawy damsko-męskie. Takie tam pierdoły...
Było minęło.
Machalas

1. Data: 2000-03-05 20:08:28

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Machalas" <w...@f...com.pl> wrote in message
> Myślałem, że będzie kiepsko....:-)
> A jest w miarę dobrze.
> To najważniejsze.
> Sorry wielkie dla:
> 1. Pajonka Hfata
> 2. Jula
> 3. Kawula
> za to, że nie zjawilem się tam, gdzie zjawić się miałem 27.02.2000

Zebys wiedzial co z tego wyszlo :-)))))))))))))))
Pajonk

1. Data: 2000-03-05 20:08:29

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> tak czy inaczej
> tesknie za toba
> ale szkoda ze wszystko co moge dla ciebie zrobic

Mala, a jednak kogos lubisz :-))))

Kosmo, a widzisz, mowilem :-))))

Pajonk

1. Data: 2000-03-08 12:46:06

Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O jejku jej. To po co tak strasznie narzekacie? Hmmm, moze po prostu to
lubisz?

Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
<19zw4.34069$WD.839654@news.tpnet.pl>...

> "mała" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> >
> Mala, a jednak kogos lubisz :-))))
>
> Kosmo, a widzisz, mowilem :-))))
>
> Pajonk

Re: Feminizm
Szukam Informacji na temat: Techniki Badan Pedagogicznych - "Wywiad"
sierota
Nigdy nie mow KOCHAM
Moj problem choc banalny ale aktualny ..