Nigdy nie mow KOCHAM

1. Data: 2000-02-29 21:16:28

Temat: Nigdy nie mow KOCHAM
Od: "Łukasz Kozyra" <g...@e...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycie z kims jest podobne do codziennego tak samo w nim jak i w zwiazku
jezeli jedna strona okaze zaufanie albo szczerosc zostanie za to ukarana w
rozny sposob ale najczesciej z powaznymi skutkami
Nie mow nigdy kochasz jezeli nie jestes pewny ze to tylko z twojej strony
wychodzi
bo moze juz tylko byc slowem wypowiadanym z twojej strony bo ta druga juz
dawno cie oleje a tobie tylko zostanie to slowo....

1. Data: 2000-03-01 18:05:20

Temat: Odp: Nigdy nie mow KOCHAM
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz Kozyra <g...@e...tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Zycie z kims jest podobne do codziennego tak samo w nim jak i w zwiazku
> jezeli jedna strona okaze zaufanie albo szczerosc zostanie za to ukarana w
> rozny sposob ale najczesciej z powaznymi skutkami

Przesadzasz, chyba ze zle ulokowales swoje wzgledy.
Ja tam mowie jesli kocham, nawet gdy wiem ze z drugiej strony
uslysze pelne zgrozy - Coooo??!! :-)
Uwazam ze w swiecie gdzie "czlowiek czlowiekowi wilkiem" nalezy okazywac
sobie pozytywne uczucia.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-03-01 20:26:53

Temat: Re: Nigdy nie mow KOCHAM
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Feb 2000 21:16:28 GMT, "Łukasz Kozyra"
<g...@e...tarnow.pl> wrote:

> [...]
>bo moze juz tylko byc slowem wypowiadanym z twojej strony bo ta druga juz
>dawno cie oleje a tobie tylko zostanie to slowo....

Zgadzam sie. Im mniej mowisz takie rzeczy, tym wieksza maja one
wartosc. Jezeli kazdej napotkanej dziewczynie mowilbys po godzinie
rozmowy kocham - jaki mialoby sens to zdanie... Czyzby milosc nie
miala znaczenia? Im wiecej ktos mowi kocham, tym mniej kocha... Taka
smutna prawda.

Az dziw bierze, ze niektorzy ludzie tak WIELKA wage przypisuja do
slow... Slowa to nie mysli, a szczerosc jest wzgledna.
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

1. Data: 2000-03-02 05:10:36

Od: "Regulus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram.

Od siebie dodam, że jeżeli się popracuje to pozytywna odpowiedź z drugiej
strony jest dużo, dużo częstrza niż wynika to z rachunku prawdopodobieństwa.
;)

Pozdrowienia
Reg

1. Data: 2000-03-02 20:53:19

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paul Radetzky" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> rozmowy kocham - jaki mialoby sens to zdanie... Czyzby milosc nie
> miala znaczenia? Im wiecej ktos mowi kocham, tym mniej kocha... Taka

a moze po prostu idziecie na latwizne
i czekacie az dziewczyna wam powie co trzeba
zaprosi na randke i kupi kwiatki..?
mysle ze nie wynika to z braku sensu
ale z lenistwa
latwiej czekac az ten ktos powie
niz obnazyc swoje wnetrze i uczucia
...jakie to typowo meskie!

mała

ps. zeby sie nie obrazali to nastukam, ze nie wkladam wszystkich do jednego
worka
i wiem, ze wyjatki jeszcze sa (chociaz juz praktycznie na wymarciu)

1. Data: 2000-03-02 22:40:53

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Regulus <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Od siebie dodam, że jeżeli się popracuje to pozytywna odpowiedź z drugiej
> strony jest dużo, dużo częstrza niż wynika to z rachunku
prawdopodobieństwa.
> ;)

Jakby nie ten znaczek na koncu to twoja wypowiedz bylaby obrzydliwie
cyniczna. Mnie osobiscie manipulacje nie bawia.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-03-03 06:01:57

Od: "Regulus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>...manipulacje ...

Nie przyznaję się.

Pozdrawiam. :)
Reg

1. Data: 2000-03-03 06:15:01

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 Mar 2000 05:10:36 GMT, "Regulus" <r...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>strony jest dużo, dużo częstrza niż wynika to z rachunku prawdopodobieństwa.

"to fajnie" - czy to jest pozytywna odpowiedz? :)))))))

1. Data: 2000-03-03 12:56:53

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 Mar 2000 20:53:19 GMT, "mała" <m...@p...onet.pl>
wrote:

>a moze po prostu idziecie na latwizne
>i czekacie az dziewczyna wam powie co trzeba
> [...]

A ja slyszalem jeszcze niedawno, ze typowo meskie jest, gdy facet
bedzie wciskal KIT kobiecie na okraglo ("KOCHAM KOCHAM!!!"),
tylko po to, by zaciagnac ja do lozka, czy nawet rozebrac na stole i
wsadzic gdzies napalonego penisa.

Sorry, to ja juz wole ta obawe przed obnazeniem, niz pelne obnazenie
w "innym celu".

1. Data: 2000-03-03 19:33:57

Od: MARCIN <M...@a...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" wrote:

> [...]
> worka
> i wiem, ze wyjatki jeszcze sa (chociaz juz praktycznie na wymarciu)

Tak tak, musisz się pospieszyc, wlasnie umieram...

Moj problem choc banalny ale aktualny ..
spotkanie w niedziele - : (((! OffT
Czy ze mna jest az tak zle....
OFF TOPIC ! FWD: Re: Dostęp do serwerów news z *.ppp.tpnet.pl.
wola