Nigdy nie mow KOCHAM

1. Data: 2000-03-13 07:57:16

Temat: Re: Nigdy nie mow KOCHAM
Od: "anka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieks nareszczie ktos mysli podobnie jak ja na ten temat :)))
hmmm

pozdrowka
anka

Użytkownik INTense <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:lmQy4.15423$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-15 11:23:07

Od: "Butryn & Ingram" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

INTense <g...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
<omQy4.15424$Sf1.379267@news.tpnet.pl>...
> [...]
>
> Jeżeli jestem z nią w związku, a był on - jak sądzę - dotąd raczej luźny
> (tzn. takie były ustalenia), to uważam, że zastanowię się głęboko i,
zgodnie
> ze swoimi uczuciami, dam odpowiedź.
> Wszytko zależy, czy od początku bycia ze sobą była szczerość...

> Na pewno źle... odrzucona itd. Wykorzystywacze są na świecie, niestety.
> Zawsze można się pocieszyć w tym przypadku, że było się z
> draniem. Wówczas chyba szybciej człowiekowi przechodzi.

> Słowa to nie wszystko, ważne są czyny. Tak więc moim zdaniem mówienie
słowa kocham nie jest najważniejsze. Dziewczyny!!! Nie dajcie się
wykorzystywaczom! Piękna morda to nie wszystko, liczy się to co
niewidzialne dla oczu.
> INTense
> ICQ# 9702764

Moj problem choc banalny ale aktualny ..
spotkanie w niedziele - : (((! OffT
Czy ze mna jest az tak zle....
OFF TOPIC ! FWD: Re: Dostęp do serwerów news z *.ppp.tpnet.pl.
wola