Nigdy nie mow KOCHAM

1. Data: 2000-03-04 22:24:55

Temat: Re: Nigdy nie mow KOCHAM
Od: "Anka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz Kozyra <g...@e...tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MGWu4.17101$W...@n...tpnet.pl...
> Zycie z kims jest podobne do codziennego tak samo w nim jak i w zwiazku
> jezeli jedna strona okaze zaufanie albo szczerosc zostanie za to ukarana w
> rozny sposob ale najczesciej z powaznymi skutkami

no tak zaufanie jednak jesli owisz juz KOCHAM to masz do tej osoby zaufanie

> Nie mow nigdy kochasz jezeli nie jestes pewny ze to tylko z twojej strony
> wychodzi
> bo moze juz tylko byc slowem wypowiadanym z twojej strony bo ta druga juz
> dawno cie oleje a tobie tylko zostanie to slowo....

Mowic KOcham nie warto zazwyczaj facetowi bo uwaza ze chce sie go juz na
zawsze usidlic (kobiety lubia byc kochamne) zreszta gdy nie sprobujez
powiedziec KOCHAM to moze juz nigdy sie na to nie odwazysz. Pozatym zawsze
warto sprobowac moze a noz a widelec cos z tego bedzie hmmm a zreszta nawet
gdyby nic nie bylo to i tak jest fajnie kogos kochac!:)
anka

1. Data: 2000-03-08 19:35:01

Temat: Odp: Nigdy nie mow KOCHAM
Od: "int" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka <a...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89s2h5$sq9$...@s...icm.edu.pl...
[...]
> [...]
nawet
> gdyby nic nie bylo to i tak jest fajnie kogos kochac!:)

...mniej fajnie jest, jesli ta druga strona tego uczucia nie odwzajemnia i o
_TO_ tutaj przede wszystkim chodzi. A z tym "usidlaniem", to dziala to w
obie strony. Wiem z autopsji...

> anka

Pozdrawiam wszystkich na grupie :)

--
int
ICQ# 9702764

1. Data: 2000-03-08 19:36:05

Od: "Grzesiek.L" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nawet
> gdyby nic nie bylo to i tak jest fajnie kogos kochac!:)

poczucie winy. Nie ma problemu, gdy nie kochasz- wtedy możesz powtarzać
"kocham" bezustannie; wtedy są to komunały, wtedy są to nic nie znaczące
frazesy. Możesz bawić się słówkami. Lecz, jeśli naprawdę kochasz i
wypowiadasz te słowa, twoje serce będzie biło szybciej i poczujesz się
zagłopotana, gdyż jest to uczucie, którego nie można opisać. Możesz wyrazić
je oczami, możesz wyrazić je dotykiem, na tysiące sposobów możesz je
pokazywać, ale jak można je wypowiedzieć? Słowa są tu bezradne"
Osho

SIE! MA! Grzesiek

1. Data: 2000-03-11 19:18:50

Od: "anka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt tylko ze dziwczyny bardziej wierza facetom (czasami) a z facetami jest
troszke innaczej
jak masz ochotke pobrykac akobietka nie jest taka to a taka to co jej mowisz
????
KOCHAM i dalej a kobietka jak juz sie zakocha i powie kocham to jakby wylala
kubel goracej wody facetowi na glowe

I to tez znam z autopsji wiec ...
moze kazde z nas przezylo cos i teraz sie bedzieupierac przy swoim hmmm nie
wiem ale wiem co pisze :))
pozdrowka
anka

Użytkownik int <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:FXxx4.2200$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-11 19:20:09

Od: "anka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ale co zrobisz jak kobieta sie w tobie zakocha a ty ja traktujesz ....
ot tak sobie ????
jak powie ci ze cie kocha to nie uciekniesz od niej ??????

a wiesz jak czuje sie pozniej taka kobieta?????
pozdrowka
anka
Użytkownik Grzesiek.L <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:FYxx4.2207$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-11 19:27:59

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

anka:
> [ciach]

Formalnie:
Ania, dziecko, wycinaj nieistotna tresc z listow ktore wysylasz. :]
--
Czarek

1. Data: 2000-03-12 07:24:59

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"anka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> writes:

> Tak ale co zrobisz jak kobieta sie w tobie zakocha a ty ja traktujesz ....
> ot tak sobie ????
> jak powie ci ze cie kocha to nie uciekniesz od niej ??????
>
> a wiesz jak czuje sie pozniej taka kobieta?????

A czy taka kobieta to bezwolne ciele ktore ktos pcha w ramiona
jakiegos faceta?
To ona nie umie sama pomyslec i wziac pod uwage roznych ewentualnosci,
wlacznie z ta ze ja ktos oszukuje?

Nie badzmy dziecmi i nie usprawiedliwiajmy wszystkiego miloscia.
Bo ona/on kocha, to juz kapcie z nog i walic glowa w dywanik w
poklonach?
Ja uwazam ze milosc NIE zwalnia nikogo od myslenia.

(nawiasem mowiac WIEM sama po sobie jak sie czuje kobieta w podanym
powyzej przykladzie, bo taki przypadek tez w zyciu mialam. I to co
mowie to sa wnioski jakie z tego wyciagnelam).

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-03-12 15:31:44

Od: "Grzesiek.L" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anka <a...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ae6ai$i8r$...@s...icm.edu.pl...
> Tak ale co zrobisz jak kobieta sie w tobie zakocha a ty ja traktujesz ....
> ot tak sobie ????

mnie nie interesuje, nie pociąga. Czy wychodzisz z założenia, że jeśli
jesteś w kimś zakochana, automatycznie on powinien być zakochany w Tobie?

> jak powie ci ze cie kocha to nie uciekniesz od niej ??????

Uciec? Zemdlałbym z wrażenia! :-)

> a wiesz jak czuje sie pozniej taka kobieta?????

SIE! MA! Grzesiek

1. Data: 2000-03-12 17:21:21

Od: "INTense" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anka <a...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ae686$i4s$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
mowisz
> ????
> KOCHAM i dalej a kobietka jak juz sie zakocha i powie kocham to jakby

Ehem... to zależy czy facet jest honorowy, a nie jakiś pieprzony casanova!
:> Niestety chyba większość jest takich. Traktują związki z
kobietami/dziewczynami jako niezobowiązującą przyjemność, swoistą "podróż z
atrakcjami"... Jeśli ktoś chce, to jak najbardziej, ale potrzebna jest
szczerość i obupólna zgoda na taką formę bycia razem, bo w przeciwnym
wypadku jest to najgorsze oszustwo, bo żerujące na emocjach drugiej osoby :(

> I to tez znam z autopsji wiec ...
> moze kazde z nas przezylo cos i teraz sie bedzieupierac przy swoim hmmm
nie
> wiem ale wiem co pisze :))

Nie wątpię :)

> pozdrowka

Pozdrówka :)

--
INTense
ICQ# 9702764

1. Data: 2000-03-12 17:21:24

Od: "INTense" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ot tak sobie ????
> jak powie ci ze cie kocha to nie uciekniesz od niej ??????

Jeżeli jestem z nią w związku, a był on - jak sądzę - dotąd raczej luźny
(tzn. takie były ustalenia), to uważam, że zastanowię się głęboko i, zgodnie
ze swoimi uczuciami, dam odpowiedź.
Wszytko zależy, czy od początku bycia ze sobą była szczerość...

> a wiesz jak czuje sie pozniej taka kobieta?????

Na pewno źle... odrzucona itd. Wykorzystywacze są na świecie, niestety.
Zawsze można się pocieszyć w tym przypadku, że było się z
draniem. Wówczas chyba szybciej człowiekowi przechodzi.

--
INTense
ICQ# 9702764

Moj problem choc banalny ale aktualny ..
spotkanie w niedziele - : (((! OffT
Czy ze mna jest az tak zle....
OFF TOPIC ! FWD: Re: Dostęp do serwerów news z *.ppp.tpnet.pl.
wola