taras

1. Data: 2005-08-01 06:42:11

Temat: taras
Od: "A&T" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak/czym uszczelnić cieknący (pęknięty) taras na którym jest lastryko?

dziękuję za wszelkie sugestie

2. Data: 2005-08-01 09:40:41

Temat: Re: taras
Od: "prezi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz zerwac wszystko - dostac sie do miejsca pekniecia... W tarasie dzira
moze byc w jednym miejscu a cieknac w zupelnie innym!
Jesli to pekniecie to najlepiej zalatac to jakims dwuskladnikowym preparatem
(z utwardzaczem). Jesli to tylko pekniecie w warstwie zewnetrznej (lastryko)
i strop jest caly to polecam zerwac to co jest na wierzchu a pod nowa
warstwe np. gresu - "plynna folie" - malujesz cala powierzchnie tarasu +
zakladni na sciane - i otrzymujesz swietna jednorodna izolacje przeciwwodna.
Na to klej + plytki.

Pozdrawiam,
Maciej

Uzytkownik "A&T" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2005-08-01 12:05:19

Od: "A&T" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a bez zrywania sie nie da??????

4. Data: 2005-08-01 12:52:21

Od: "prezi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opisz co masz na tarasie (material) i jaka jest szkoda... Gdzie cieknie a
gdzie jest dziura?

5. Data: 2005-08-01 18:45:35

Od: "A&T" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

więc tak: rysa (nie szczelina!) jest mniej więcej przez całą szerokość
balkonu, na tarasie jest lastryko, nie pamietam czy jest jakaś izolacja (dom
ma ponad 20 lat!) a cieknie najwięcej przez żyrandol (w pomieszczeniu jest
boazeria więc trudno dokładnie namierzyć)

próbowaliśmy z wodą szklaną (szkłem wodnym?) ale pomogło tylko na "chwile"

Pozdraiwm Agnieszka

6. Data: 2005-08-01 21:47:46

Od: "prezi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiec.... Grzybek murowany - jak woda nie zostanie osuszona miedzy
wszystkimi warstwami to bedzie gnilo...!
Jezeli chcecie TYLKO zalatac szczelinie powierzchownie to polecam srodki
typu zywica epoksydowa dwuskladnikowa.
W sklepie doradza jaka wybrac na dane podloze. A co bedzie jak powstanie
nastepna szczelina?

Wiem ze to wy macie problem a nie ja ale radzilbym zrobic kosztorys zerwania
lastryko i polozenia nowej podlogi na tarasie.
Raz na amen.

Pozdrawiam,
Maciej

7. Data: 2005-08-02 05:44:18

Od: "A&T" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i rady; chyba jednak rozważymy "zrywkę"
..

Pozdrawiam Agnieszka

> [...]
> zerwania
> lastryko i polozenia nowej podlogi na tarasie.

wentylator i wyłącznik czasowy
cegły szamotowe sprzedam _Warszawa
gładź czy tapeta?
montaż klimatyzatora Split