temat - instalacji co

1. Data: 2007-03-25 10:33:27

Temat: temat - instalacji co
Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
przymierzam sie do wymiany instalacji CO w mieszkaniu mam teraz stara bardzo
stara i juz w kilk miejscach cieknaca, i teraz mam pytanie, jaki jest tego
koszt ?? jak to licza u was - od metra instalacji ?? od punktu ?? - w czym
najlepiej klasc ? - miedz?? czy moze cos innego - mam teraz piecyk
dwufunkcyjny gazowy, teraz mam grzejniki zeliwne one bardzo dlugo po
nagrzaniu trzymaja temperature.. czy je tez wymieniac ?? na nowe czy
pozostawic...

czekam na opinie

jarek

2. Data: 2007-03-25 10:56:22

Temat: Re: temat - instalacji co
Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarek napisał(a):
> [...]
> dwufunkcyjny gazowy, teraz mam grzejniki zeliwne one bardzo dlugo po
> nagrzaniu trzymaja temperature.. czy je tez wymieniac ?? na nowe czy

Ja bym zaczął od wymiany piecyka na węglowy (lub jeśli się da to węglowy
jako dodatkowy kocioł). Ogrzewanie gazowe mocno podrożało ostatnio.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

3. Data: 2007-03-25 11:00:55

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo niedziela, 25 marca 2007 12:33 gdy użytkownik
jarek napisał:

> Witam
Witam
Po 1,5 roku pracy w firmie instalacyjnej powiem, że na pomorzu:
> przymierzam sie do wymiany instalacji CO w mieszkaniu mam teraz stara
> bardzo stara i juz w kilk miejscach cieknaca, i teraz mam pytanie, jaki
> jest tego koszt ?? jak to licza u was - od metra instalacji ?? od punktu
Od punktu, 2 lata temu 200zł od punktu netto + materiały było ceną z górnej
półki.
> [...]
> piecyk dwufunkcyjny gazowy, teraz mam grzejniki zeliwne one bardzo dlugo
> po nagrzaniu trzymaja temperature.. czy je tez wymieniac ?? na nowe czy
Jeżeli wymieniana będzie też instalacja to grzejniki też obowiązkowe, stare
są już mocno "zarośnięte" a to że długo trzymały ciepło to ... długo też
się nagrzewały

--
---------
Staszek.Nurek

4. Data: 2007-03-25 11:02:32

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo niedziela, 25 marca 2007 12:56 gdy użytkownik
Marcin Lubojański napisał:

> Ja bym zaczął od wymiany piecyka na węglowy (lub jeśli się da to węglowy
> jako dodatkowy kocioł). Ogrzewanie gazowe mocno podrożało ostatnio.
>
> Pozdrawiam
> Marcin Lubojański
Może jest dostęp do C.O.? Podobno dobry węzeł cieplny to teraz
najekonomiczniejsze.
--
---------

5. Data: 2007-03-25 12:55:47

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Mar 2007, Marcin Lubojański wrote:

> Ja bym zaczął od wymiany piecyka na węglowy (lub jeśli się da to węglowy
> jako dodatkowy kocioł). Ogrzewanie gazowe mocno podrożało ostatnio.

W mieszkaniu?

Pozdrawiam,
Grzegorz

6. Data: 2007-03-25 15:25:17

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
wiadomości news:eu5kis$nc3$1@news.onet.pl...

> Ja bym zaczął od wymiany piecyka na węglowy (lub jeśli się da to węglowy
> jako dodatkowy kocioł). Ogrzewanie gazowe mocno podrożało ostatnio.

weglowe drozej wychodzi ... a gazowe ma duze zalety np - bezobslugowosc..

7. Data: 2007-03-25 17:55:04

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 12:33, "jarek" <j...@o...pl> wrote:
> [...]
> dwufunkcyjny gazowy, teraz mam grzejniki zeliwne one bardzo dlugo po
> nagrzaniu trzymaja temperature.. czy je tez wymieniac ?? na nowe czy

Grzejniki wymienić. Stare pewnie zakamienione i zamulone.
Instalacja w miedzi...droga sprawa. Alupex, tańszy, kosztowne
kształtki, ale za to możesz sobie różne rzeczy modelować:).
Ewentualnie pozostaje jeszcze PP, ale musisz znaleźć dobrego fachowca.
Co do kotła grzewczego, może warto rozważyć zakup pieca z podajnikiem
na ekogroszek, inwestycja wprawdzie spora, ale w niektórych regionach
zwracają część kosztów, a zaoszczędzisz na kosztach opału. I jest
prawie bezobsługowy;)
est

8. Data: 2007-03-25 18:17:38

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

ale nie wchodzi w gre wymiana pieca... - to jest mieszkanie w kamienicy ...

9. Data: 2007-03-25 19:02:39

Od: "Sagi" <a...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

??????????????

10. Data: 2007-03-25 19:05:33

Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarek napisał(a):
> Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:eu5kis$nc3$1@news.onet.pl...
>>
> weglowe drozej wychodzi ... a gazowe ma duze zalety np - bezobslugowosc..

Masz jakieś konkretne źródło tej informacji? Wg moich danych ogrzewanie
węglowe jest sporo tańsze od gazowego. A piec na ekogroszek też jest
prawie bez obsługowy.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Kto wybudował parterówkę i żałuje?
Wyrównywanie podłogi
Glassfire - za i przeciw?
nagrzewanie się żarówki energooszczędnej
przestrzeń między szafkami w kuchni