tiaa

1. Data: 2002-09-03 05:18:36

Temat: tiaa
Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

cos jakbym miała trutoka zablokowanego
mozliwe to?

"Pyzol" news:Yd7c9.227725$v53.12352691@news3.calgary.shaw.ca
> Nie napisalam,ze bycie warkiem treningowym odczuwam jako "krzywde", chce
> tylko ustalic jaki dystans mam stosowac do twoich pytan.
> Pytanie czy "skrzydla" za metafora wydaje mi sie zaczepne i niesluzace
> porozumieniu, lecz wrecz przeciwnie - rozbijajace proices komunikacyjny na
> malenkie malo istotne dygresje, ktore opozniaja konkluzje. Tego typu pytan
> masz sporo, niekiedy mam wrazenie, ze rozmawiam z osoba, ktora kiepsko zna
> polski i dlatego jasne i oczywiste dla przecietnego uzytkownika jezyka
> polskiego sformulowania wzbudzaja w niej tyle watpliwosci,ze az musi
> [...]

więc to dezorientacja?
piszesz o dystansie; wybacz, że znowu pytam, ale nie bardzo rozumiem;
dystans czyli odległość, istotna jest w walce, oceniam czy przeciwnik
ma szablę czy też może karabin maszynowy, czy też po prostu za długie ręce;
ale tu? ok przyjmijmy, że w Twoim odbiorze moja z Tobą rozmowa
to trening - szermierka, wówczas rozumiem dźgasz mnie sprawdzając
na co mnie stać;
a jak to wygląda z mojej strony:
pewnie trochę traktuję Cię z góry, mam przeświadczenie, że "wiem więcej",
przyjmuję postawę nauczyciela; z drugiej jednak strony, a może raczej
jednocześnie staram się dotrzeć do sedna wyrażanych przez Ciebie myśli,
staram się też, byś Ty sama sobie wyjaśniła o co Ci chodzi, wówczas
łatwiej Ci będzie wytłumaczyć to mnie;
pisałam już, że ostatnio zwaliła mnie z nóg świadomość różnorodności
semantycznych/semiotycznych, dlatego zdaję się być "upierdliwa"

szczerze zależy mi na rzeczywistym
zrozumieniu, choć tracę nadzieję w jakąkolwiek możliwość
dokonania tego w ogóle
w zasadzie:
po co?

pzdr