tipsy_żelowe_akrylowe

1. Data: 2005-02-24 17:03:45

Temat: Re: tipsy_żelowe_akrylowe
Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:ouur11lrbetpk6b4bsqh85ipvntk1u87qq@4ax.com...

> na żelu? czy pod nim? jeśli to drugie, to tipserka zalała Ci skórki.

pod zelem :( w ogole ta tipserka mi zrobila te tipsy pomimo ze mialam swiezo
powycinane skorki a na 1 palcu sie tak zacielam ze mi nie chciala przestac
leciec krew, ale ona i tak zrobila ;]

> prosta rada - zapuść trochę paznokcie, na 1, góra 2 mm, przed
> zakładaniem żelu. wtedy bez trudu można zrobić szablon, a klej, którym
> smarowany jest tips, nie będzie siedział na paznokciu.

dziekuje za rade :) wlasnie tak zamierzalam

Pozdrawiam
Kwiatuszek

1. Data: 2005-02-24 18:20:09

Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola napisał:
> [...]
> leciec krew, ale ona i tak zrobila ;]

> dziekuje za rade :) wlasnie tak zamierzalam

Bardzo proszę o radę, mam słabe, troche nadjedzone paznokcie, bardzo
suche skórki (często wycinam) i zastanawiam się co będzie właściwsze czy
żel czy jeszcze coś. Może ktoś wie gdzie w Lublinie dobrze robią takie
paznokietki? Pozdrawiam

1. Data: 2005-02-24 19:16:51

Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> suche skórki (często wycinam) i zastanawiam się co będzie właściwsze czy
> żel czy jeszcze coś. Może ktoś wie gdzie w Lublinie dobrze robią takie

do mojej poprzedniej tipserki przyszla dziewczyna ktora miala do polowy
wygryzione paznokcie i tipserka odmowila jej zrobienia tipsow
zalezy jak mocno masz obgryzione :)

Pozdrawiam
Kwiatuszek

1. Data: 2005-02-24 20:15:49

Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola napisał:
> [...]
>

> do mojej poprzedniej tipserki przyszla dziewczyna ktora miala do polowy
> wygryzione paznokcie i tipserka odmowila jej zrobienia tipsow

Nie mam aż tak dramatycznej sytuacji ale lubię czasem sobie coś zjeść,
skórkę czy pazurka. Wystają mi na jakieś 2 mm, nie mam problemu, mogę
zapuścić ale są brzydkie, uszkodzona płytka. Podobają mi się krótkie,
naturalne ale sama takich nie mam dlatego pytam co jest najlepsze w tym
wypadku.
Pzdrawiam

1. Data: 2005-02-24 22:48:10

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2005 18:03:45 +0100, in pl.rec.uroda "Ola"
<o...@w...o2.pl> wrote in
<cvl1gv$9lk$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>pod zelem :( w ogole ta tipserka mi zrobila te tipsy pomimo ze mialam swiezo
>powycinane skorki a na 1 palcu sie tak zacielam ze mi nie chciala przestac
>leciec krew, ale ona i tak zrobila ;]

cóż, gratuluję w takim razie. ja mam w sobie odpowiednią dozę
asertywności i na takie występy nigdy bym nie pozwoliła.

amg

1. Data: 2005-02-25 07:01:31

Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

cóż, gratuluję w takim razie. ja mam w sobie odpowiednią dozę
> asertywności i na takie występy nigdy bym nie pozwoliła.

ja tez bym nie pozwolila gdybym sie na tym znala ... :|

Pozdrawiam
Kwiatuszek

1. Data: 2005-02-25 20:42:23

Od: Szsz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulya napisał(a):

> tej pory "uzupełniałam" paznokcie za 80 zł i jak na coraz większą konkurencję
> wydaje mi się cena aż nadto wygórowana. Macie może jakieś propozycje?
> Pozdrawiam. Ulya.

80 zl?????
u nas tyle kosztuje zalozeie tipsow z malowaniem!
a uzupelnianie 40 zl
We wrocławiu robia juz za 25 zl....

pozdr

Re: zapach roz