tiramisu

1. Data: 2004-05-07 16:01:10

Temat: tiramisu
Od: p <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktoś zna sprawdzony przepis na tiramisu
dzieki za odpowiedz

1. Data: 2004-05-07 16:44:01

Temat: Re: tiramisu
Od: "ania" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> Czy moze ktoś zna sprawdzony przepis na tiramisu
> dzieki za odpowiedz

sprawdzony przepis:

Tiramisu
Składniki:
1 kg mascarpone, 8-10 żółtek, 200 g cukru pudru, 150 ml amaretto, 400
g biszkoptów (2 opakowania firmy San), 800 ml mocnej ostudzonej kawy

Autor: Agnieszka Kręglicka
Sposób przyrządzania: Żółtka utrzeć mikserem z cukrem pudrem na bardzo
gładką masę. Dodać stopniowo mascarpone, ubijając, aż krem zgęstnieje. Kawę
połączyć z amaretto i wlać do miski. Połowę biszkoptów moczyć krótko w
kawie, tak żeby nasiąkły, ale się nie rozpadały. Ułożyć je na dnie formy,
posypać lekko kakao, następnie rozsmarować połowę kremu, posypać lekko
kakao, znów warstwa namoczonych biszkoptów, kakao i druga połowa kremu.
Można podawać od razu, ale lepiej wstawić do lodówki na co najmniej dwie
godziny. Przed podaniem posypać kakao po wierzchu.

powodzenia

1. Data: 2004-05-07 19:46:40

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zamiast kakao posypuje starta gorzka czekolada i uzywam whisky a nie
amaretto:)

1. Data: 2004-05-07 19:51:30

Od: "ania" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zamiast kakao posypuje starta gorzka czekolada i uzywam whisky a nie
> amaretto:)

super
nastepnum razem tak zrobie
dzieki za pomysl

1. Data: 2004-05-07 20:33:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <o...@n...tpi.pl> p wrote:

> Czy moze ktoś zna sprawdzony przepis na tiramisu
> dzieki za odpowiedz

Odpowiadam. Znam. Nie dziękuj, wyznam Ci szczerze.

Władysław

1. Data: 2004-05-10 08:35:10

Od: "Renia" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
400
> g biszkoptów (2 opakowania firmy San), 800 ml mocnej ostudzonej kawy

Oświećcie mnie proszę, co to jest mascarpone, gdzie toto mozna kupić i czy
można czymś zastąpić?

Pozdrawiam
Renia

1. Data: 2004-05-10 10:10:38

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7neqm$4fe$1@news.onet.pl, Renia wrote:

> Oświećcie mnie proszę, co to jest mascarpone, gdzie toto mozna kupić
> i czy można czymś zastąpić?

Taki biały serek. Może homogenizowanym zastąpić?

Hania

1. Data: 2004-05-10 10:18:24

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon wrote:

> Taki biały serek. Może homogenizowanym zastąpić?

Lepiej nie...
Mascarpone mozna kupic bez problemu w hm.
A jak sie je czyms zastapi, to juz nie bedzie tiramisu.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-05-10 10:31:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 May 2004 11:10:38 +0100, "Hanna Burdon"
<h...@n...com> wrote:

>>> Składniki:

>Taki biały serek. Może homogenizowanym zastąpić?
>
>Hania

a wez wypluj to slowo, dobra kobieto!!! mascarpone to mascarpone.
E basta! ;)))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-10 10:40:38

Od: "Renia" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej nie...
> Mascarpone mozna kupic bez problemu w hm.
> A jak sie je czyms zastapi, to juz nie bedzie tiramisu.

A skojarzyło mi się z marcepanem :))
Nie jestem ortodoksyjna :)
Jeżeli nie kupię tego mascarpone, to zrobię z serkiem homo.

Dziękuję,
Renia

strony o gotowaniu
Krem do biszkoptu